جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 13002
منبع : قم نیوز
نائب رییس کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهيلات زائرين قم خبر داد

توزيع 350 هزار بروشور و 270 هزار نقشه در بين مسافران

قم نيوز : قم نیوز: نائب رییس کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهيلات زائرين از توزيع بالغ بر 348 هزار نسخه بروشور در 20 نوع در بين زائران و مسافران نوروزي خبر داد.
توزيع 350 هزار بروشور و 270 هزار نقشه در بين مسافران
به گزارش قم نیوز، علي حاجي رضا اظهار داشت: از آغاز ايام فاطميه در لباس‌هاي سه هزار پرسنل شهرداري كه در ايام نوروز در حال خدمت رساني به زائران كريمه اهل بيت هستند از روبان‌هاي مشكلي به نشانه عزا استفاده شد.
وي با بيان اينكه در خودروهاي شهرداري نيز از روبان‌هاي سياه استفاده شده است يادآور شد: در روزهاي آينده رنگ و بوي ايام فاطميه در قم پررنگ‌تر مي‌شود.

نائب رییس کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهيلات زائرين زائرين در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: با پايان دور نخست سفرهاي نوروزي، نظارتي مجدد بر بوستان‌هاي سطح شهر توسط عوامل شهرداري صورت گرفت و نسبت به رفع نواقص اقدام شد.

وي از تكميل و به روز شدن اطلاعات سامانه ۱۳۷ خبر داد و ابراز داشت: از آغاز طرح نوروزي تا كنون بالغ بر سه هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداري از سوي زائرين و مجاورين كريمه اهل بيت حاصل شده و پاسخگويي لازم به نيازهاي مردم صورت گرفته است.

حاجي رضا همچنين خاطرنشان كرد: سامانه ۱۸۸۸ بازرسي پرسنل شهرداري نيز در ساعات اداري پاسخگوي شهروندان و مسافران نوروزي بود كه در حدود ۴۰ تماس با اين سامانه حاصل شد.

وي با اشاره به راه اندازي پاركينگ زائر با ظرفيت كامل در نوروز امسال اظهار كرد: جلسه‌اي با حضور شهردار و همكاران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيك و سازمان‌هاي تابعه برگزار و نقاط ضعف و قوت پاركينگ بررسي و نسبت به رفع نقاط ضعف اقدام شد.

وي در ادامه از توزيع بالغ بر ۳۴۸ هزار نسخه بروشور در ۲۰ نوع در بين زائران و مسافران نوروزي خبر داد و افزود: از ابتداي طرح راهنمايي مسافرين نوروزي قم بيش از ۲۷۰ هزار نسخه نقشه در بين زائرين توزيع شد كه اين كار همچنان تا پايان تعطيلات ادامه خواهد داشت.

حاجي رضا همچنين با اشاره به راه اندازي تور قم گردي از ابتداي تعطيلات نوروزي در قم به ابتكار شهرداري ابراز داشت: استقبال خوبي از اين طرح صورت گرفته است و تاكنون حدود ۸۰۰ نفر از زائرين در اين تور شركت كرده و از نقاط ديدني شهر قم بازديد كرده‌اند.

وي افزود: اين طرح براي نخستين بار و در دو نوبت صبح و عصر در قم به اجرا در مي‌آيد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcf0xdy.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما