پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 38122
منبع : خبرگزاری فارس
در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی

هدف‌پویان جوان نماینده قم در مسابقات ساحلی کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم هندبال هدف‌پویان جوان به نمایندگی از استان قم در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور با حریفان شرکت‌کننده به رقابت می‌پردازد.
هدف‌پویان جوان نماینده قم در مسابقات ساحلی کشور شد
به گزارش قم نیوز، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته دوم هندبال زنان ایران در سال 1392، قهرمان پیکارهای لیگ دسته اول هندبال زنان باشگاه‌های کشور در سال 1393 و نماینده قم در لیگ برتر هندبال بانوان ایران در سال 1394 اکنون در رقابت‌های ساحلی به میدان می‌رود.

این تیم هدف‌پویان جوان به مربیگری مربی تیم ملی هندبال بانوان ایران یعنی زهرا احمدی‌نیا یکی از مربیان توانمند و با دانش هندبال استان قم است که علاوه بر فعالیت‌ها و موفقیت‌های ارزنده‌ای که در رده‌ سنی بزرگسالان هندبال بانوان باشگاه‌های کشور در دسته‌های مختلف به دست آورده، در رده‌های سنی پایه هندبال دختران نوجوان و جوان ایران و حتی در مسابقات آموزشگاه‌های کشور نیز دارای عنوان است.

این تیم که با مدیریت بسیار خوب و کادر فنی مجرب به خوبی در مسیر رشد و توسعه هندبال قم به ویژه در بخش بانوان گام برداشته است و در بخش ساحلی این رشته فعالیت می‌کند، اکنون قصد حضور در رقابت‌های رشته ساحلی هندبال بخش بانوان را دارد.

در شرایطی که با هماهنگی فدراسیون هندبال و هیات هندبال استان اصفهان از این هفته به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت اصفهان یک دوره رقابت‌های هندبال ساحلی به میزبانی این شهر برگزار می‌شود، تیم هدف‌پویان جوان قم نیز برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده است.

این در حالی است که هر ساله در اردیبهشت ماه به ابتکار مسئولین پایتخت فرهنگی ایران، هفته نکوداشت استان اصفهان با برنامه‌های متنوع از جمله برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات داخلی و بین‌المللی در رشته‌های گوناگون تیمی و انفرادی ورزشی اجرا می‌شود.

در سال 94 نیز در این هفته یکی از برنامه‌های ورزشی برگزاری مسابقات رشته بسکتبال با ویلچر بود که به نمایندگی از قم تیم بسکتبال با ویلچر باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم به این رقابت‌ها رفت و در جدال با رقبای مطرح داخلی و خارجی از جمله روسیه، ارمنستان و عراق به مقام سوم رسید.

در سال 1395 نیز در هفته بزرگداشت اصفهان برنامه‌های متنوعی توسط مسئولین استان اصفهان در نظر گرفته شده و یکی از مسابقاتی که میزبان با حمایت یک حامی مالی خصوصی تصمیم به برگزاری آن گرفته‌اند، برنامه‌ریزی برای رقابت‌های هندبال ساحلی در زمین‌های منطقه ناژوان این استان محسوب می‌شود.

این رقابت‌ها با تعامل فدراسیون هندبال و شهرداری اصفهان به انجام می‌رسد در حالی که در بخش مردان از چهار تیم خارجی برای حضور در این تورنمنت بین‌المللی دعوت شده و در بخش بانوان نیز تیم‌هایی از استان‌های مختلف در کنار هدف‌پویان جوان قم در این جام به میدان می‌روند.

تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در سال 1394 برای نخستین‌بار در رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور به میدان رفت و امسال برای دومین حضور خود در این بازی‌ها که در نیمه دوم سال به انجام می‌رسد، با ترکیبی از نخبه‌های هندبال قم آماده می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf0ydm.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما