پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46259
سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

مردم قم به ورزشگاه بیایند آنها را روسفید می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر با سیاه‌جامگان خراسان را یک بازی سخت و حساس توصیف کرد.
مردم قم به ورزشگاه بیایند آنها را روسفید می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، عبدالصمد مرفاوی عصر امروز در نشست خبری پیش از مسابقه صبای قم و سیاه‌جامگان خراسان در جمع اصحاب رسانه تصریح کرد: شما موقعیت دو تیم را در جدول رده‌بندی می‌بینید و بر این اساس یک مسابقه سخت در مقابل سیاه‌جامگان خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: البته تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر که ۱۰ هفته باقی مانده تک تک بازی‌ها سخت و دشوار است و ما برای اینکه بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر ارتقاء بدهیم و از انتها جدا شویم باید تلاش‌ خود را حتی از بازی‌های قبل بیشتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: ما در دیدار فردا منتظر حضور مردم قم در ورزشگاه یادگار امام هستیم، قطعا آنها به ورزشگاه می‌آیند تا ما را رو سفید کنند و این قول را هم می‌دهیم که با دوندگی بیشتر یک بازی خوب ارائه کرد و در این دیدار موفق شویم.

وی راجع به وضعیت بازیکنان صبای قم در آستانه این دیدار عنوان کرد: ما برای این مسابقه بازیکن محروم نداریم، ضمن اینکه یکی از بازیکنان جدید ما یعنی علیرضا رمضانی از نظر بدنی کمی عقب است و به همراه حسن‌زاده که اصلا در تمرینات حضور نداشته، آنها را در بازی این هفته نداریم.

مرفاوی رقیب تیمش در هفته بیست و یکم لیگ برتر را یک تیمی سرسخت توصیف کرد و افزود: امیدوارم از نظر فنی در وضعیت خوبی قرار بگیریم زیرا چنانچه بازی این هفته را با برد پشت‌سر بگذاریم، در جدول وضعیت بهتری خواهیم داشت و با آرامش بیشتری در بازی‌های آتی به میدان می‌رویم.

وی تصریح کرد: اینکه در هفته بیستم تیم ذوب‌آهن اصفهان را با ارائه یک بازی خوب بردیم و سه امتیاز ارزشمند آن مسابقه را گرفتیم خوب است اما هنوز کاری انجام نداده‌ایم و در مکان پانزدهم جدول هستیم، بنابراین باید تلاش بیشتری داشته باشیم و موقعیت بهتری به دست بیاوریم زیرا ظرفیت و توانایی این کار را داریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز کرد: شرایط خوبی از نظر روحی، روانی و فنی پیدا کرده‌ایم، در واقع از بازی با صنعت‌نفت آبادان در ادامه دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روند روبه رشدی داشته‌ایم و امیدوارم این شرایط بهتر شود و هفته به هفته موفق‌تر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه امتیازات بازی این هفته با سیاه‌جامگان را نیاز داریم، در ادامه تصریح کرد: خیلی سخت است که قول پیروزی بدهیم اما ان‌شاءالله که هواداران به ورزشگاه بیایند و تیم شهر خود را حمایت کنند تا به این شکل تلاش ما هم بیشتر شود و آنها را روسفید کنیم.

مرفاوی اضافه کرد: من به بازیکنان اعتماد دارم و یقین دارم که آنها کار بزرگ را خوب انجام می‌دهند، ضمن اینکه به مجموعه باشگاه نیز امیدوارم و یقینا مسوولان استان و استاندار و مدیرعامل باشگاه و رسانه‌ها حامی ما هستند تا بتوانیم این تیم را به شرایط خوب برگردانیم، اگر امیدوار نبودیم قطعا صبر نمی‌کردیم، پس باید باز هم صبر کنیم تا در جدول شرایط بهتری به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: قبل از این بازی باشگاه به بازیکنان پرداختی داشت و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و بتوانند تا آخر فصل مشکلات مالی را برطرف کنند و تیم با روحیه‌ای مضاعف بازی‌های آتی این فصل را برابر رقبا ادامه بدهد.

وی در پایان راجع به وضعیت کاپیتان با تجربه این تیم یعنی غلامرضا عنایتی تصریح کرد: عنایتی بازیکن و مربی است و به دلیل اینکه در بین بچه‌ها حضور دارد و وی را قبول دارند از او کمک می‌خواهیم، عنایتی عناوین و دستاوردهای بسیاری در فوتبال کسب کرده و این به ما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcf10dj.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما