پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 27999
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور/

ماهان تندیس باز هم ناکام ماند / شعار حیاکن‌‌ رها کن تماشاگران و شکستن پروژکتور ورزشگاه

قم نيوز : قم نیوز: ناکامی‌های سریالی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور با شکست برابر تاسیسات دریایی تهران ادامه یافت.
ماهان تندیس باز هم ناکام ماند / شعار حیاکن‌‌ رها کن تماشاگران و شکستن پروژکتور ورزشگاه
به گزارش قم نیوز، هفته شانزدهم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور امشب با تداوم صدرنشینی تاسیسات دریایی و ادامه تیره روزی‌های ماهان تندیس پایان یافت.
 
تیم فوتسال ماهان تندیس قم امشب در سالن 2هزار نفری شهید حیدریان قم میزبان تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران بود که این مسابقه پر افت و خیز جذاب در پایان با برتری 3 بر یک تاسیسات دریایی به انتهای رسید تا ماهان در زمینه شکست‌های متوالی رکورد جدیدی بر جای بگذارد.
 
در این مسابقه ماهان تندیس با ترکیب مسعود ایازی، علیرضا وفایی، سعید قاسمی، ابوالقاسم عروجی، هاشم فرج‌زاده، علی شریفی، محمد کرمانی، علی اصغر احمدی، ناصر اطمینان، مسلم اولاد قباد، حمید رشیدی و فرهاد فلامرزی با هدایت علیرضا رعدی به میدان رفت.
 
در ترکیب تیم تاسیسات دریایی تهران، مصطفی نظری، وحید شمسایی، احمد پری آذر، مجید رئیسی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی ابراهیمی، محمد زارعی، سعید احمدعباسی، سیامک سهرابی، محسن منتظمی و مهدی مصطفایی با مربیگری وحید شمسایی حضور داشتند.
 
در این بازی سعید قاسمی در نیمه نخست با خطا روی بازیکن حریف در موقعیت تک به تک از زمین اخراج شد و در زمان 4 نفره بودن ماهان تندیس، تاسیسات دریایی با پاس احمد پری آذر و ضربه تمام کننده مجید رئیسی در دهانه دروازه به گل نخست رسید.
 
در ادامه و پس از اینکه ضربه مسلم اولاد قباد به تیرک افقی دروازه تاسیسات برخورد کرد، علیرضا وفایی با شوتی زمینی و سرکش دروازه تاسیسات دریایی را گشود تا کار به تساوی کشیده شود اما تاسیسات بالافصله و درست مشابه گل نخست خود این بار با پاس سنگ سفیدی و باز هم ضربه تمام کننده مجید رئیسی به گل رسید تا نیمه نخست با برتری تاسیسات پایان یابد.
 
در نیمه دوم و پس از اینکه ناصر اطمینان، ریباند شوت علیرضا وفایی را با بی‌دقتی به بیرون زد، حرکت ویران کننده وحید شمسایی و پاس وی به حمید احمدی وی را در موقعیت گل قرار داد و ضربه دیدنی وی، یک سوپرگل را برای تاسیسات به ارمغان آورد.
 
اخراج هاشم فرج‌زاده پس از بی‌احتیاطی وی در برخورد با مصطفی نظری و دریافت کارت زرد دوم، کار ماهان را باز هم دشوار‌تر کرد و در ‌‌نهایت در شرایطی که تاسیسات موقعیت‌های خوبی برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر داشت، بازی را با حساب 3 بر یک برد و صدرنشینی خود را تداوم بخشید.
 
این شکست، سومین باخت متوالی ماهان تندیس از آغاز نیم فصل دوم لیگ بر‌تر فوتسال است و عیلرضا رعدی باز هم بدون امتیاز راهی رختکن تیمش شد تا انتقادات و حاشیه‌ها در ماهان تندیس تمامی نداشته باشد.
 
ماهان تندیس در روزی که مستحق شکست بود، برابر تاسیسات تسلیم شد و خوش اقبال بود که شکست سنگینی متحمل نشد تا کماکان به نتایج ناباورانه خود ادامه دهد.
 

در اواسط نیمه نخست زمانی که مصطفی نظری با پا قصد دور کردن توپ را داشت، ضربه وی به سقف سالن و یکی از پروژکتورهای سالن شهید حیدریان برخورد کرد و این ضربه سبب شد پروژکتور شکسته شده و بازی برای جمع آوری تکه‌های محافظ پروژکتور از روی زمین متوقف شود.
 
در نیمه دوم و پس از دریافت گل سوم تیم ماهان تندیس، شعار‌ها علیه سرمربی جدید ماهان آغاز شد و محسن حسن‌زاده سرمربی فصل گذشته ماهان تندیس که در حال حاضر به عنوان مربی در فرش آرای مشهد مشغول به کار است با شعار محسن امپراطور تشویق شد.
 
پس از پایان مسابقه، مصطفی نظری دروازه‌بان تاسیسات دریایی از سوی تماشاگران قمی تشویق شد که نظری نیز به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ داد و سپس نزد مسعود ایازی دروازه ماهان رفت و با بلند کردن دست وی در برابر تماشاگران از آن‌ها خواست ایازی را تشویق کنند.
 
سعید قاسمی و هاشم فرج‌زاده با دریافت کارت قرمز در این بازی، بازی بعدی تیمشان را از دست دادند.
 
تماشاگران حامی تیم ماهان تندیس قم در چند نوبت ضمن اعتراض به تصمیمات داوری، شعار داور تاسیساتی سر دادند.
 
انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcf11d0.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما