شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 51839
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان ديدارهاي هفته سوم رقم خورد

صدرنشيني آتليه‌طهران و ذاكر در ليگ فوتسال نوجوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: ديدارهاي هفته سوم از مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌هاي قم با صدرنشيني تيم‌هاي آتليه‌طهران و ذاكر به پايان رسيد.
صدرنشيني آتليه‌طهران و ذاكر در ليگ فوتسال نوجوانان قم
به گزارش قم نیوز، 12 تیم حاضر در مرحله گروهی فصل 1396 لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم در هفته سوم مقدماتی این رقابت‌ها 6 دیدار در گروه‌های دو گانه برگزار کردند و پایان این هفته با صدرنشینی تیم‌های آتلیه‌طهران و ذاکر همراه بود.

در گروه نخست رقابت‌ها تیم مهدی‌یار در پایان مسابقه‌ای پرگل، جذاب و تماشایی با نتیجه جالب توجه پنج بر یک مقابل الوند به برتری رسید، در حالی که سیدعلی سجادی (سه گل)، محمدجواد امیرانی و امیررضا حسن‌نژاد برای مهدیار گلزنی کردند و تک گل الوند را علی‌اصغر ابوطالبی زد.

در دومین مسابقه هفته سوم لیگ فوتسال نوجوانان قم تیم المپیاد با نتیجه دو بر یک از سد مرصاد گذشت، دیداری که در آن محسن دودی برای مرصاد و محمدحسین داوودی (دو گل) برای المپیاد گلزنی کردند، ضمن اینکه در سومین مسابقه گروه نخست تیم آتلیه‌طهران با دو گل تیم شهید رئیس کرمی را با گل‌های حسن تاجر برد.

سه مسابقه نیز از گروه دوم مقدماتی لیگ فوتسال نوجوانان قم در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم برگزار شد و در پرگل‌ترین بازی، تیم آرش‌‌نوین ایرانیان با نتیجه پنج بر یک برابر منتظران به برتری رسید، دیداری که در آن عباس رحیمی، هادی میرزایی، مهدی مردی، علی قهرمانی و علی جعفر‌زاده برای آرش  و سجاد احمدی برای تیم منتظران گلزنی کردند.

تیم فوتسال ذاکر دیگر پیروز هفته سوم مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان قم بود که سه بر صفر و با گل‌های امیرمهدی صدیقی و محمد سیفی (دو گل) برابر اعتماد ملی به برتری رسید و مسابقه تیم‌های انصار و نبرد در این گروه به زمان دیگری موکول شد.

در جدول رده‌بندی گروه نخست به ترتیب آتلیه‌طهران با 9 امتیاز، شهید رئیس کرمی با 6 امتیاز، الوند با چهار امتیاز، مهدی‌یار و المپیاد با سه امتیاز و مرصاد با یک امتیاز اول تا ششم هستند و در گروه دوم نیز تیم‌های ذاکر با 9 امتیاز، انصار و منتظران با چهار امتیاز، آرش با سه امتیاز و تیم‌های نبرد و اعتماد ملی با یک امتیاز رده‌های اول تا ششم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf1cdt.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما