سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 19899
استاندار قم تاکید کرد

بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی استان برای مقابله با اعتیاد

قم نيوز : قم نيوز:‌ استاندار قم گفت: باید از ظرفیت های دینی و فرهنگی استان برای مقابله با اعتیاد بهره گیری کرد.
بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی استان برای مقابله با اعتیاد
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در راستای مقابله با مواد مخدر اظهار کرد: باید از متولیان این امر خطیر تشکر فراوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش به جایگاه استان قم به عنوان ام القرای جهان اسلام اشاره کرد و افزود: باید به انتظارات مردم و آیات عظام در زمینه ی ریشه کن کردن اعتیاد از سطح جامعه جامه ی عمل بپوشیم.

استاندار قم با تاکید بر تمرکز متولیان مبارزه با مواد مخدر برای پیشگیری ازاین معضل خانمان سوز گفت: باید با تجهیز کمی و کیفی مراکز مشاوره و بهره گیریاز ظرفیت های مذهبی و دینی استان قم با اعتیاد به مواد مخدر مقابله کنیم.

وی آشنانمودن جامعه با مضرات استعمال مواد مخدر را از عوامل بازدارنده تلقی و خاطرنشان کرد: مدیران صدا و سیما و مجموعه های فرهنگ ساز جامعه باید اهتمام ویژه ای نسبت به این امر داشته باشند.

مقام عالی استان جمع آوری معتادان از معابر شهر را گامی موثر در راستای ایجاد شهری امن عنوان کرد و افزود: با انتقال افراد معتاد به مراکز بازپروری، ضمن ارتقاء امنیت درسطح شهر زمینه های ترک اعتیاد این افراد و همچنین رهایی خانواده های آنان از این پدیده شوم اجتماعی فراهم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش با اشاره به قرار گرفتن استان قم در شاهراه مواصلاتی هفده استان کشور و عبورمحموله هایقاچاق مواد مخدر از راه های این استان، با تاکید بر هوشیاری هر چه بیشتر مجموعه های انتظامی، خواستار برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1cdy.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما