شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : 26729

وزیر کشور دوشنبه به قم سفر می‌کند + برنامه‌ها

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هفته دولت در قم با اشاره به پروژه افتتاح مسکن مهر، گفت: به مناسبت هفته دولت از سوی وزیر کشور ۴۰۰۰ واحد مسکونی در منطقه پردیسان افتتاح می شود.
وزیر کشور دوشنبه به قم سفر می‌کند + برنامه‌ها
به گزارش قم نیوز، سید رضا عیلزاده طباطبایی با اشاره به برنامه های سفر رحمانی فضلی وزیر کشور به قم، اظهار کرد: روز دوشنبه وزیر کشور به قم سفر می کند که در این سفر ساختمان استانداری افتتاح می شود.

دبیر هفته دولت در قم با اشاره به پروژه افتتاح مسکن مهر، افزود: به مناسبت هفته دولت از سوی وزیر کشور ۴۰۰۰ واحد مسکونی در منطقه پردیسان افتتاح می شود.

مدیر کل روابط عمومی استاندار قم با اشاره به دیگر برنامه های سفر وزیر کشور به قم، تصریح کرد :در این سفر بلوار شهید روحانی، نیز افتتاح می شود و زیارت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) نیز در برنامه سفر وزیر کشور به قم گنجانده شده است.

وی با اشاره به جلسه شورای اداری استان، تصریح کرد: جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر کشور برگزار می شود که گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی قم در یک سال اخیر از سوی استاندار ارائه می شود، البته وزیر کشور در این سفر با نخبگان حوزوی و ائمه جمعه و جماعات نیز دیدار می کند.

علیزاده طباطبایی با اشاره به آمار پروژه‌هایی که در هفته دولت افتتاح می شود، عنوان کرد: در این هفته بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی در استان قم افتتاح و به مرحله بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcf1ed0.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما