دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 46709
حاجی بابایی:

مراجع تقلید از برنامه ششم توسعه رضایت دارند

قم نيوز : قم نیوز: رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با اشاره به سفر خود به استان قم گفت: اکثریت مراجع تقلید و علمای قم از شاکله برنامه ششم توسعه ابراز رضایت کردند.
مراجع تقلید از برنامه ششم توسعه رضایت دارند
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، درباره اهداف سفر اخیر خود به شهر مقدس قم، گفت: بنده در سفری که به استان قم داشتم، به ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های صورت گرفته در ذیل برنامه ششم توسعه خدمت علما و مراجع حاضر در این شهر پرداختم.

وی افزود: در سفری که به شهر مقدس قم صورت گرفت، حتی الامکان با برخی از علما و مراجع دیدار برگزار شد و قرار شد که در آینده نزدیک نیز دیدارهای دیگری در این شهر برگزار شود و خدمت ایشان نیز گزارش فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص لایحه برنامه ششم توسعه ارائه شود.

حاجی بابایی درباره دیدگاه علما و مراجع تقلید در قم راجع به موضوع برنامه ششم توسعه، بیان داشت: نگاه علما و مراجع تقلید محترم در قم به برنامه ششم توسعه مثبت بود. با توجه به وضعیتی که می‌تواند پس از برنامه ششم در زمینه رونق اقتصادی، شفافیت و پاسخگویی؛ نظارت و کاهش دردهای اجتماعی شکل بگیرد، از این نظر علما و مراجع تقلید نسبت به شاکله این برنامه توسعه‌ای ابراز رضایت کردند.

وی اضافه کرد: در خصوص مطالب روز و مسایل جاری در کشور نیز با علما و مراجع تقلید در قم صحبت کردیم و از ایشان نیز رهنمود گرفتیم.

گفتنی است حمیدرضا حاجی بابایی در سفر اخیر خود به شهر قم با حضرات آیات حسین نوری همدانی، لطف الله صافی گلپایگانی، علوی گرگانی، محمد تقی مصباح یزدی، محمد یزدی، سیدمحمد سعیدی و حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی(نماینده آیت الله سیستانی) دیدار و گفت وگو کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf1edj.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما