يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 45359
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم

حضور خوشه سوهان قم در نمايشگاه توانمندي هاي روستايي و عشاير كشور

قم نيوز : قم نیوز: فعالان خوشه سوهان قم توانمندي ها ودستاوردهاي خود در صنعت سوهان و صنعت بسته بندي اين محصول را در دومين نمايشگاه توانمندي هاي روستايي و عشاير كشور به نمايش گذاشتند.
حضور خوشه سوهان قم در نمايشگاه توانمندي هاي روستايي و عشاير كشور
به گزارش قم نیوز، اميرطيبي نژاد با اعلام اين خبر اظهارداشت: عامل توسعه و فعالان خوشه سوهان قم با حضوري فعال در دومين نمايشگاه توانمندي هاي روستايي و عشاير كشور توانمندي هاي استان در توليد و عرضه اين محصول را به نمايش گذاشتند.

وي افزود: برگزاري نمايشگاه هاي مختلف در داخل و خارج كشور فرصتي است براي ارائه توانمندي ها و دستاوردهاي صنايع كوچك و متوسط ولي بايد شرايطي فراهم شود كه همه فعالان اين بخش فرصت استفاده از آن را داشته باشند.

طيبي نژاد با بيان اينكه استقبال بازديد كنندگان مناسب و قابل تقدير بود گفت: همانگونه كه براي برگزاري و حضور صنعتگران و توليد كنندگان برنامه ريزي صورت مي گيرد بايستي براي حضور هدفمند، مناسب و متناسب بازديد كنندگان نيز برنامه ريزي صورت گيرد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم يادآور شد: در معاونت صنايع كوچك قم برنامه هاي نمايشگاهي به گونه اي طراحي و تدوين گرديده كه امكان حضور حداكثري تمام فعالان خوشه هاي كسب و كار در نمايشگاه هاي داخلي و منطقه ايي فراهم گردد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf1mdj.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما