سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 26549

باشگاه صبا به فکر پرداخت طلب بازیکنان تیم هندبال خود باشد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت:باشگاه صبا به فکر پرداخت طلب بازیکنان تیم هندبال خود باشد زیرا برخی از بازیکنان هندبال صبا حرفه ای هستند و از راه هندبال زندگی خود را می گذرانند.
باشگاه صبا به فکر پرداخت طلب بازیکنان تیم هندبال خود باشد
به گزارش قم نیوز، ناصر فلسفی درباره زمزمه‌ها پیرامون عدم حضورش در تیم هندبال صبا در فصل آینده اظهار کرد: وضعیت تیم هندبال صبا هنوز مشخص نیست و مشکلات و موانع مالی که پیش روی باشگاه صباست، سبب شده وضعیت حضور تیم هندبال در فصل آینده لیگ بر‌تر در هاله‌ای از ابهام باشد.

وی درباره اظهارات وحید اخوان سرپرست تیم هندبال صبا درباره حضور مربی غیر بومی روی نیمکت صبا گفت: باشگاه صبا در این مورد و درباره ادامه یا قطع همکاری با من در فصل آینده صحبتی با من نداشته است اما پیش از اینکه هر اقدامی صورت بگیرد باید مطالبات فصل گذشته پرداخت شود.

سرمربی تیم هندبال صبای قم افزود: چند ماهی از پایان لیگ بر‌تر هندبال گذشته اما هنوز ۸۰ درصد مبالغ قرارداد بازیکنان تیم هندبال صبا باقی مانده و باشگاه صبا باید به فکر پرداخت طلب بازیکنان تیم هندبال خود باشد زیرا برخی از بازیکنان هندبال صبا حرفه‌ای هستند و از راه هندبال زندگی خود را می‌گذرانند.

فلسفی بیان کرد: با توجه به مشکلات مالی که پیش روی باشگاه بوده، اگر مطالبات بازیکنان پرداخت نشود وجهه تیم هندبال صبا خدشه دار شده و صبا برای نقل و انتقالات فصل آینده دچار مشکل می‌شود زیرا بازیکنان تیم‌های دیگر به صبا به عنوان تیمی بدحساب نگاه می‌کنند و نمی‌توان آن‌ها را جذب کرد.

وی عنوان کرد: در جریان جلساتی که گفته می‌شود مسئولان هندبال با استانداری و باشگاه صبا داشته‌اند نیستم اما امیدوارم شرایط برای حضور قدرتمند صبا در فصل جدید لیگ بر‌تر هندبال و پایان مشکلات مالی این تیم، فراهم شود زیرا این تیم آبروی قم در لیگ هندبال کشور است و به سختی تا لیگ بر‌تر صعود کرده و خود را در لیگ برتر نگه داشته است.

وحید اخوان سرپرست تیم هندبال صبای قم پیش از این از پایان کار ناصر فلسفی در تیم هندبال صبا و حضور یک مربی غیر بومی بر روی نیمکت صبا خبر داده و اعلام کرده بود که باشگاه صبا برای حضور در فصل جدید لیگ بر‌تر اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1td0.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما