سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 47519
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ كاراته استان قم خبر داد

انتخاب 2 كاراته‌كاي قم براي اعزام به مسابقات نوجوانان آسيا

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ كاراته استان قم گفت: دو كاراته‌كاي مستعد و آينده‌دار قم براي همراهي تيم ملي در مسابقات 2017 قهرماني نوجوانان آسيا انتخاب شدند.
انتخاب 2 كاراته‌كاي قم براي اعزام به مسابقات نوجوانان آسيا
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار اظهار کرد: دومین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان ایران در حالی به پایان رسید که در بین نفرات راه یافته به اردوی اصلی این تیم شاهد حضور دو تن از استعدادها و نخبه‌های کاراته قم نیز هستیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه قم به مدت سه روز میزبان پیکارهای مرحله نخست انتخابی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان و جوانان ایران بود، رقابت‌های انتخابی مرحله دوم تیم ملی نوجوانان در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و کاراته‌کاهای راه یافته به اردوی آماده‌سازی معرفی شدند.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم اضافه کرد: پیکارهای انتخابی مرحله دوم تیم ملی کاراته نوجوانان در حالی به کار خود پایان داد که 13 کاراته‌کا موفق به کسب جواز حضور در اردوی اصلی تیم اعزامی ایران به رقابت‌های 2017 قهرمانی کاراته نوجوانان آسیا شدند.

وی خاطرنشان کرد: این انتخابی در اوزان منهای 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم در حالی برگزار شد که در وزن منهای 52 و منهای 70 کیلوگرم نفر نخست این دو وزن حسین خدری و امیرحسین گل‌بهار دو تن از بهترین‌های کاراته استان قم بودند که خوشبختانه سهمیه رقابت‌های آسیایی را نیز کسب کردند.

برخوردار بیان کرد: در وزن منهای 52 کیلوگرم علیرضا حیدری از مرکزی، پوریا اقدسی از البرز و محمد الله‌یاری از آذربایجان‌غربی انتخاب شدند، اما در وزن منهای 57 کیلوگرم حسین خدری از قم و سینا قناعت از آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی نوجوانان راه یافتند.

وی افزود: در وزن منهای 63 کیلوگرم عرفان داودی از همدان، ابوالفضل میرزایی از مازندران و امیرحسین بیگدلی از قزوین به اردوی نهایی راه یافتند و در وزن منهای 70 کیلوگرم امیرحسین گل‌بهار از هیأت‌ کاراته قم همراه با کامران بصیری از مرکزی و علی خانی از تهران انتخاب شدند.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم افزود: در وزن به اضافه 70 کیلوگرم انتخابی مرحله دوم تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان نیز یوسف شاطرزاده از هیأت‌ اصفهان و هادی طاهری از مرکزی برگزیده شدند تا تیم ملی تیر ماه امسال با قدرت اعزام رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا در قزاقستان شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf1tdj.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما