يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 14579
به مناسبت نیمه شعبان:

برگزاری جشن موعود در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: ویژه برنامه های جشن میلاد منجی عالم بشریت در مسجد مقدس جمکران اعلام شد.
برگزاری جشن موعود در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز، ابراهیم صدوقی ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت عنوان کرد: جشن میلاد از شامگاه یکشنبه با قرائت زیارت آل یاسین قبل نماز مغرب در صحن بزرگ مسجد مقدس آغاز می شود.
 
وی افزود: نماز مغرب و عشا یکشبنه شب به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه می شود و بعد نماز به ایراد سخنرانی می پردازند.
 
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در ادامه گفت: برنامه مداحی یکشنبه شب توسط سید رضا تحویلدار اجرا و نیمه شب یکشنبه نیز دعای کمیل توسط حاج احمد خلف زاده قرائت می شود.
 
صدوقی با اشاره به مراسم احیا شب میلاد تصریح کرد: مراسم احیا و مناجات و دعا برای تعجیل در ظهور صاحب الزمان بامداد دوشنبه از ساعت یک شروع شده و تا اذان صبح ادامه خواهد داشت که این مراسم توسط حجت الاسلام میلانی برگزار می شود.
 
وی در خصوص جشن روز میلاد اظهار داشت: مراسم جشن روز نیمه شعبان از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام اویسی آغاز می شود و پس از سخنرانی نیز مجید تال شاعر برجسته به شعرخوانی می پردازد.
 
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: پس از مراسم شعر خوانی حاج احمد نیکبختیان برنامه مداحی را اجرا می کند و نماز ظهر نیز به امامت آیت الله العظمی مکارم شیرازی اقامه می شود.
 
صدوقی تصریح کرد: سخنران بعد از نماز ظهر دوشنبه آیت الله مکارم شیرازی است و حاج حسن هوشیار نیز به اجرای مراسم مداحی می پردازد.
 
وی تاکید کرد: شام ولادت نیز نماز مغرب و عشا به امامت آیت الله العظمی سبحانی اقامه و پس از نماز نیز به ایراد سخنرانی می پردازد؛ همچنین مراسم مداحی توسط حاج عباس حیدزاده و شعر خوانی توسط سید جواد شرافت اجرا می شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcf1tdy.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما