قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه رئیس‌جمهور تا ۲ ماه آینده به قم سفر می‌کند، گفت: براساس وعده‌های داده شده، شاخص استان قم در بودجه ۹۴ افزایش می‌یابد.
استاندار قم، محد صادق صالحی منش.
استاندار قم، محد صادق صالحی منش.
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم در بازدید از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با اشاره به رابطه دولت و مراجع عظام تقلید، اظهار کرد: آقای روحانی فرزند حوزه و یکی از روحانیون برجسته هستند، از همین حیث توقع این بود که از ابتدای دولت رابطه‌ای مستحکم و قوی میان دولت‌مردان و مراجع عظام تقلید ایجاد شود.

وی افزود: در همین راستا امروز شاهدیم که همواره وزرا، معاونان رئیس‌‌جمهور و بسیار از شخصیت‌های کشوری هر هفته به قم سفر و با مراجع عظام تقلید دیدار می‌کنند.

استاندار قم با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به این استان گفت: آقای رئیس‌جمهور ان‌شاءالله تا 2 ماه آینده به قم سفر می‌کنند.

صالحی‌منش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه منوریل قم، اظهار کرد: براساس قول‌های گرفته شده امیدواریم تا پایان امسال بخش مهمی از فاز اول مونوریل ‌شامل ابتدای مونوریل تا میدان مطهری قم را تحویل بگیریم.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به استان زائر‌پذیر قم، گفت: براساس وعده‌های داده شده، شاخص استان قم در بودجه 94 ‌افزایش می‌یابد که قطعاً این افزایش و دید ملی به این استان سبب حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.

استاندار قم در بخش پایانی سخنان خود، به راهپیمایی بزرگ اربعین قم اشاره و خاطرنشان کرد: راهپیمایی مردم از قم به جمکران در واقع نمادی از راهپیمایی مردم عراق به کربلا است؛ امسال نیز پیش‌بینی می‌شود حضور مردم پرشورتر از سال‌ گذشته باشد.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdcf1tdy.w6dmcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سید محمد میر مهدی
ایا منوریل میخواهد روی یک خط رفت وامد کند ؟ مسافرین سمت دیگر چگونه سوار شوند؟ ایا مردم را بیشعور به حساب میاورید؟ ایا این پیام به گوش مسئولین میرسد؟