يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 47609
منبع : افکار نیوز

آقای نجفی ! مشاوران روحانی که وعده صد روزه به مردم دادند ، راستگو بودند؟!

قم نيوز : قم نیوز: نجفی مشاور روحانی اخیرا ادعا کرده کسانی که به قالیباف مشورت می دهند یا آشنایی اولیه با اقتصاد ندارد یا به او دروغ می‌گویند.سوال از مشاور روحانی این است که مشاوران روحانی که وعده صد روزه به مردم دادند ، راستگو بودند؟!
آقای نجفی ! مشاوران روحانی که وعده صد روزه به مردم دادند ، راستگو بودند؟!
به گزارش قم نیوز، محمدعلی نجفی رییس ستاد فرهنگیان روحانی اخیرا در همایشی گفته آقای قالیباف ادعا می‌کند که من درآمد کشور را ۲.۵ برابر می‌کنم، این ادعا شبیه ادعاهای دولت قبل و رییس جمهور قبلی است و فقط رنگ و لعابش تغییر کرده است.

وی اعلام کرده کسانی که به قالیباف مشورت می‌دهند یا آشنایی اولیه با اقتصاد ندارد یا به او دروغ می‌گویند.

این در حالی است که روحانی نیز سعی کرد قالیباف را هدف قرار دهد و به همراه جهانگیری مطالبی را به قالیباف نسبت دهد، یکی از همین موضوعات سوق دادن قالیباف به دولت احمدی نژاد بود که قالیباف هم صریحا اعلام کرد به بسیاری از سیاست ها و عملکرد دولت احمدی نژاد انتقاد دارد.

از سوی دیگر اما همانطور که قالیباف عنوان کرد یکی از بزرگترین گاف های روحانی تکذیب وعده تحول اقتصادی در ۱۰۰ روز بود که بر اساس مستندات مشخص شد روحانی درسال ۹۲ وعده ۱۰۰ روزه داده بود اما حالا که ۴ سال از وعده اش گذشته و به گفته بسیاری از کارشناسان نتوانسته کارنامه قابل قبولی ارائه دهد دست به انکار وعده خوددر آخرین نشست خبری به عنوان رییس جمهور با خبرنگاران زد.

روحانی در اولین مناظره با فرار رو به جلو اعلام کرد بسیاری از روسای جمهور در سراسر دنیا برنامه ۱۰۰ روزه و ۴ساله دارند، این سردرگمی روحانی نشان می دهد او حتی وعده های رنگینی که در انتخابات قبل داده بود رافراموش کرده است.

همانطور که اشاره شد نجفی نیز وعده های قالیباف را زیر سوال برده شاید به این دلیل است که حالا که دولت تدبیر و امید به راحتی زیر وعده های خود میزند بهتر است وعده های رقیب اصلی روحانی را نیز زیر سوال ببرد اما سوال از آقای نجفی اینجاست که مشاوران قالیباف دروغ می گویند یا کسانی دروغ می گویند که وعده انتخاباتی ۱۰۰روزه خود را انکار می کنند؟

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf1vdj.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما