چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : 34649
منبع : شهر نیوز

احداث دو مسير دسترسي جديد به پرديسان توسط شهرداري قم

قم نيوز : قم نگار: در راستاي رفع مشكلات ترافيكي و عبور و مرور شهروندان در بلوار غدير كه تنها مسير دسترسي به شهرك پرديسان مي‌باشد، دو مسير دسترسي جديد به اين شهرك توسط شهرداري قم در حال احداث است.
احداث دو مسير دسترسي جديد به پرديسان توسط شهرداري قم
به گزارش قم نگار، با توجه به گسترش حضور شهروندان در شهرك پرديسان و لزوم ايجاد مسيرهاي دسترسي براي ساكنين اين شهرك، شهرداري قم در دو قسمت شرقي و غربي شهرك پرديسان اقدام به ايجاد مسير دسترسي به پرديسان كرده است.

يكي از اين مسيرها بلوار زائر است كه از پارك سوار شمالي آغاز و تا شهرك پرديسان ادامه خواهد يافت. اين بلوار در حال حاضر از پايانه شمالي تا اواسط بلوار غدير احداث شده و مابقي مسير نيز در دست احداث است.

ادامه اين پروژه كه تا شهرك پرديسان امتداد خواهد داشت در دو فاز تعريف شده كه در يك فاز عمليات عمراني دو كيلومتر ابتدايي به اتمام رسيده و آماده بهره‌برداري است و در فاز دوم نيز شاهد اجراي عمليات عمراني هستيم.

از سوي ديگر مسير جديدي نيز با عنوان بلوار مرجعيت در حال احداث است كه ۹.۵ كيلومتر طول دارد و در امتداد بلوار جمهوري اسلامي در تقاطع خيابان انسجام آغاز شده و با عبور از مناطقي از بلوار شهيد كريمي و شهرك قدس به شهرك پرديسان خواهد رسيد.

اين پروژه در سه فاز در حال انجام است كه فاز اول آن حدفاصل تقاطع انسجام تا بلوار شهيد كريمي ظرف چند ماه آينده به بهره‌برداري مي‌رسد؛ براي اجراي عمليات عمراني كل پروژه مبلغ ۷۰ ميليارد ريال قرارداد منعقد شده است.

با بهره‌برداري از اين دو پروژه تا حد زيادي ترافيك در بلوار غدير كاهش يافته و شاهد تسهيل تردد براي دسترسي شهروندان به شهرك پرديسان خواهيم بود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcf1vdm.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما