?> اسناد و مطالب پراکنده پیرامون مسجد جمکران جمع‌آوری شود | قم نیوز
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 22039
تولیت مسجد مقدس جمکران:

اسناد و مطالب پراکنده پیرامون مسجد جمکران جمع‌آوری شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی قم با حضور در مسجد مقدس جمکران با حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان دیدار و گفت‌و گو کرد.
اسناد و مطالب پراکنده پیرامون مسجد جمکران جمع‌آوری شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران حجت‌الاسلام محمد شجاعیان، رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی قم با حضور در مسجد مقدس جمکران با حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان دیدار و گفت‌و گو کرد.

حجت الاسلام شجاعیان هدف از این دیدار را ثبت خاطرات حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان از وقایع انقلاب بیان کرد و گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ثبت خاطرات علما و بزرگان، برنامه‌ریزی صورت گرفته تا با حضور در محضر علما و بزرگان خاطرات آنها را ثبت کنیم.

در ادامه دیدار حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با تمجید از ثبت خاطرات علما اظهار کرد: در قم چهره ‌ها و شخصیت‌ های بسیاری هستند که یقینا در متن بخش‌هایی از تاریخ انقلاب و نهضت امام خمینی(قدس سره) بوده‌اند که باید خاطرات این برزگان ثبت و ضبط شود.

وی با اشاره به وجود مطالب بسیار درباره مسجد مقدس جمکران، افزود: اولین کسی که راجع به مسجد مقدس جمکران مطلب نوشته، شیخ صدوق(رحمه الله علیه) بوده که هزار سال پیش مطالبی را بیان کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان خاطرنشان کرد: اگر مطالب و اسناد تاریخی متقن پراکنده در ارتباط با مسجد مقدس جمکران جمع‌آوری شود می تواند در قالب موزه اسناد نمایش داده شود و تصویر دقیق تر و بهتری از مسجد مقدس جمکران معرفی شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1xd0.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما