چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 27089
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم:

جشن عاطفه‌ها با شعار انتظار مهر در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم گفت: جشن ملی عاطفه‌ها امسال هم مثل سال‌های گذشته به مدت سه روز از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ مهر درسراسر کشور برگزار می‌شود و شعار آن هم مهر در انتظار مهر است.
جشن عاطفه‌ها با شعار انتظار مهر در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی صبح امروز در نشست خبری که در سالن نشست‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به کمک‌های مردمی که به کمیته امداد رسیده است اظهار کرد: مردم ما سال گذشته در مجموع ۱میلیارد و ۷۷۹ هزار تومان به کمیته امداد کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم با اشاره به کمک‌هایی که برای عید قربان صورت گرفته افزود: آیت الله سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه (س) ۱۸ میلیون تومان برای قربانی کردن به کمیته امداد کمک کردند و بقیه نهاد‌ها و سازمان‌ها هم کمک‌هایی را به ما انجام دادند.

جلالی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها بیان کرد: جشن ملی عاطفه‌ها امسال هم مثل سال‌های گذشته به مدت سه روز از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ مهر درسراسر کشور برگزار می‌شود و شعار آن هم مهر در انتظار مهر است.

وی عنوان کرد: جشن ملی عاطفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود و پیش بینی شده که ۸۰۰ آموزشگاه در قم در جشن عاطفه‌ها شرکت کنند و ۶۰ پایگاه در سطح شهر برای جمع آوری کمک‌های مردمی آماده می‌کنیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی قم تصریح کرد: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق و ایثار است و می‌خواهیم تا این فرهنگ در جامعه به خوبی انجام بگیرد.
جلالی اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها ۲۰ سال است که در کشور انجام می‌گیرد و امسال ما برای این کار مهم ۱۰۰ مسجد در سطح استان قم را آماده کمک‌های مردمی می‌کنیم، در سال گذشته مردم سراسر کشور ۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند که یک سوم این کمک‌ها توسط دانش آموزان مدارس صورت گرفت.

وی با اشاره به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در استان قم گفت: کمیته امداد در استان قم تاکنون ۲۰ هزار دانش آموز نیازمند را شناسایی کرده است و از این تعداد ۴۵۰۰ دانش آموز تحت حمایت ما هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به جمع آوری صدقه در استان قم بیان کرد: کمیته امداد در ۶ ماهه اول امسال مجموعا ۴۲ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال صدقه جمع آوری کردکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲درصد رشد داشته است و این نشان از اعتقاد و باور ملت ما به کمیته امداداست.

جلالی عنوان کرد: در طرح اکران و ذکات کمک‌های کالایی در این ۶ ماهه صورت گرفت که ۶۸ میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به رتبه استان قم در رسیدگی به ایتام تصریح کرد: استان قم رتبه اول رسیدگی به ایتام را در کل کشور کسب کرده است که این موضوع مهم به برکت حضور مراجع و علما و کمک‌های خوب مردم قم است.
انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcf1xd0.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما