دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 32029
رئیس هیئت دو و میدانی قم:

کسب ۳ مدال توسط دو و میدانی‌کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از کسب ۳ مدال دو و میدانی کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
کسب ۳ مدال توسط دو و میدانی‌کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نگار، علی رضایی اظهار داشت: تیم دو و میدانی استان قم متشکل از ۵ ورزشکار در مسابقات قهرمانی نخبگان کشور ویژه استعدادیابی تیم‌های ملی حضور یافت و توانست ۳ مدال باارزش به دست آورد.

وی افزود: گل سرسبد موفقیت‌های این تیم، مدال طلای محمدرضا فریدی دو و میدانی کار ملی‌پوش قمی بود که برای کسب مدال طلا کار دشواری در پیش نداشت و همان‌طور که از وی انتظار می‌رفت توانست در ۴۰۰ متر عنوان نخست را از آن خود کند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: این مدال طلا از این جهت حائز اهمیت بود که فریدی در مسابقات نوجوانان آسیا در قطر به دلیل اشتباه سرپرست تیم ملی در تحویل استارت لیست، موفق به حضور در مسابقات نشده بود و با حضور در این مسابقات عزم خود را برای حضور دوباره در میادین بین‌المللی نشان داد.

رضایی بیان کرد: این ورزشکار که گزینه حضور در مسابقات نوجوانان جهان در کلمبیا است موفق شد در این مسابقات با حد نصاب ۵۱ ثانیه و شش دهم ثانیه عنوان نخست را در رقابت با حریفان خود کسب کند.

وی عنوان کرد: علی سلامتیان دیگر دو و میدانی کار قمی بود که در ماده ۱۱۰ متر با مانع موفق به کسب مدال شد وتوانست با ثبت رکورد ۱۵ ثانیه و ۶۰ دهم ثانیه به مدال نقره و عنوان نایب‌قهرمانی برسد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: این دو و میدانی کار در مسابقات دانش‌آموزی کشور در مشهد عنوان نخست را کسب کرده بود ضمن این که علی کشاورز نیز در همین ماده یعنی ۱۱۰ متر با مانع، با زمان ۱۵ ثانیه و هفتادو چهار صدم ثانیه صاحب مدال برنز شد.

رضایی خاطرنشان کرد: تیم رله امدادی قم در این مسابقات عملکرد خوبی داشت اما با بداقبالی و با وجود شایستگی در رده چهارم قرار گرفت و نتوانست به مدالی دست پیدا کند و محمدباقر محمدی نیز در ۲۰۰ متر ششم شد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf1xdm.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما