دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 39059
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بوستان غدير به قطب تفريحي قم تبديل شود

قم نيوز : قم نیوز: رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قم گفت: بوستان غدير مي‌تواند به قطب تفريحي و گردشگري قم تبديل شود.
بوستان غدير به قطب تفريحي قم تبديل شود
به گزارش قم نیوز، عباس ذاكريان در حاشيه بازديد از مجموعه تفريحي آب و تاب بوستان غدير و پارك آبي آن، با اشاره به وضعيت تكميل پارك آبي و مجموعه تفريحي بوستان غدير اظهار كرد: اين مجموعه با تمام مشكلاتي كه طي سال‌هاي گذشته داشته است اما امروز با همت و توان خوب سرمايه گذار با كيفيتي بالا شكل گرفته است.

وي با بيان اينكه بوستان غدير اين ظرفيت را دارد كه به قطب تفريحي قم تبديل شود، افزود: مردم قم از بسياري از امكانات تفريحي و گردشگري محروم هستند و اين بوستان مي‌تواند ظرفيت خوبي براي شهر ايجاد كند.

رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قم با تاكيد بر ضرورت رفع مشكلات پارك آبي بوستان غدير و راه اندازي سريع تر آن، خاطرنشان كرد: برخي مشكلات در زمينه تأمين برق و گاز مجموعه وجود داشته كه در حال برطرف شدن است.

وي با اشاره به ضرورت توسعه خدمات تفريحي و گردشگري در قم گفت: بوستان غدير قابليت بالايي براي خدمت رساني در زمينه تفريحي به مردم دارد و تاكنون نيز مردم اقبال خوبي به اين مجموعه نشان داده‌اند

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf1xdm.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما