جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 32119
آیت‌الله موسوی اردبیلی خواستار شد

تلاش وزارت بهداشت برای کاهش مسافرت‌های درمانی به خارج کشور

قم نيوز : قم نگار: یکی از مراجع عظام تقلید گفت: برخی از مردم برای درمان بیماری خود به خارج از کشور سفر می‌کنند که در این راستا باید نهایت تلاش از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت بگیرد تا این فرهنگ تغییر کند.
تلاش وزارت بهداشت برای کاهش مسافرت‌های درمانی به خارج کشور
به گزارش قم نگار، آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی پیش از ظهر امروز در بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: اقدامات مناسبی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور شما صورت گرفته است، ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که باید در زمینه بهبود گام برداشته شود.

وی با تاکید براینکه مبنای عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید در زمینه اعتقادات دینی باشد، تصریح کرد: در جامعه خدمات این وزارتخانه را می‌بینید و همواره قدردان است و اجر خادمان مردم با پروردگار است.

این مرجع تقلید مسافرت‌های درمانی مردم را به خارج از کشور مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد:‌ برخی از مردم برای درمان بیماری خود به خارج از کشور سفر می‌کنند که در این راستا باید نهایت تلاش از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت بگیرد تا این فرهنگ تغییر کند.

آیت‌الله موسوی اردبیلی بر ضرورت بهسازی و ترمیم بیمارستان‌های کشور به ویژه بیمارستان‌های قم تاکید کرد و گفت: اقدامات دولت در زمینه بهداشت و درمان مردم را امیدوار کرده است و باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح فرزندآوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیان کرد: وضعیت اقتصادی مردم به ویژه کارگران با فرزندآوری تناقض دارد که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد و تنها با گفتن و شنیدن اینگونه مسائل حل نمی‌شود، لازم است در این زمینه اقدامات اساسی صورت گیرد.

این مرجع تقلید مشکلاتی که در ارتباط با بیمه‌ها وجود دارد را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ بیمه‌ها کار تجاری انجام می‌دهند و این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که لازم است به مشکلات مردم رسیدگی شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf1ydm.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما