شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : 38159
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اختصاص ۳۵ ميليارد ريال جهت آسفالت معابر و شوارع سطح منطقه سه

قم نيوز : قم نیوز: رضا پوريا فر شهردار منطقه سه قم گفت: امسال نهضت آسفالت معابر با اعتباري بالغ بر ۳۵ ميليارد ريال در منطقه سه شهري قم آغاز مي شود و در اين برنامه نزديك به ۱۰۸ هزار متر مربع از مساحت منطقه پوشش داده مي‌شود.
اختصاص ۳۵ ميليارد ريال جهت آسفالت معابر و شوارع سطح منطقه سه
به گزارش قم نیوز، رضا پوريافر با تاكيد بر اينكه سال گذشته بخشي از مسير كندرو خيابان امام خميني(ره) احداث شده است، تصريح كرد: تكميل اين مسير در برنامه سال جاري شهرداري منطقه سه قم پيش‌بيني شده است.

وي به اجراي ۱۹ هزار متر مربع بتن غلطكي و آسفالت در منطقه سه قم اشاره كرد و افزود:‌ بلوار شهيد خداكرم به عنوان مسير اصلي ترانزيت با برخي از مشكلات مواجه است كه اميدواريم با اقدامات زيرسازي ويژه بتوانيم مشكلات اين محدوده را رفع كنيم.

شهردار منطقه سه قم آسفالت معابر شهري را از مشكلات اصلي قم برشمرد و ادامه داد: امسال نهضت آسفالت معابر با اعتباري بالغ بر ۳۵ ميليارد ريال در منطقه سه شهري قم رقم زده مي‌شود زيرا در اين برنامه نزديك به ۱۰۸ هزار متر مربع از مساحت منطقه پوشش داده مي‌شود.

وي از اختصاص اعتبار ۱۰ ميليارد ريالي براي پياده‌روسازي، ايمن‌سازي و بهبود ترافيك شهري در منطقه سه قم ياد كرد و گفت: اصلاح هندسي، خط‌كشي، رنگ‌آميزي، پياده‌روسازي، همسطح‌سازي، ساماندهي تابلوهاي ورودي شهر قم و تابلوهاي راهنماي مسير استانداردهاي لازم را نداشته كه با پيگيري‌ها و اقدامات انجام شده توانسته‌ايم به استانداردهاي لازم برسيم.

پوريافر افزايش تابلوهاي راهنما در ورودي‌هاي شهر قم و ايمن‌سازي خيابان‌ها و سرعت‌گاه‌ها را از برنامه‌هاي شهرداري منطقه سه در سال جاري برشمرد و عنوان كرد:‌ امسال براي هزينه‌هاي جاري شهرداري اين منطقه نزديك به ۲۵۰ ميليارد ريال بودجه درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf1ydm.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما