پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 15109
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قم عنوان کرد:

برنامه‌های بسیج قم به مناسبت روز عفاف و حجاب

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) از اجرای برنامه‌های مختلف از سوی بسیج قم به مناسبت روز عفاف و حجاب خبر داد.
برنامه‌های بسیج قم به مناسبت روز عفاف و حجاب
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، لیلا حیدری با اشاره به فرارسیدن روز 21 تیرماه سالروز گرامیداشت حجاب و عفاف اظهار داشت: خواهران بسیجی باید همانند همیشه الگویی برای دیگران بوده و نه تنها در این روز بلکه در تمام ایّام سال برای ترویج این فرهنگ اسلامی کوشا باشند.
 
وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران در این هفته مراسم‌هایی را با محوریت عفاف و حجاب در مساجد بر عهده گرفته‌اند بیان داشت: حلقه‌های صالحین با حضور پرشورتری در مساجد در ارتباط با این موضوع به مباحثه خواهند پرداخت و سرگروهان نیز به شبهات و سئوالات پاسخ می‌گویند.
 
حیدری از انجام مسابقات فرهنگی غیر حضوری با هدف ترویج حجاب اسلامی خبر داد و ابراز داشت: در مسابقات کتاب خوانی، برترین کتاب‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند و در پایان به برگزیدگان آن هدایایی اهداء خواهد شود.
 
وی تصریح کرد: نشست‌ها و میزگردهای تخصصی با حضور اساتید برجسته در ارتباط با تبیین اهداف گسترش حجاب اسلامی و راه‌های تحقق آن در سطح استان برگزار می‌شود.
 
حیدری به تشکیل کارگاه آموزشی حجاب در پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اهمیت حضور بسیج در فضای مجازی و به منظور استفاده از این فضا برای گسترش حجاب اسلامی، بیانیه‌ها و مطالب گوناگونی را در سایت‌ها و وبلاگ‌ها بارگذاری کرده‌ایم.
 
وی حجاب را هدیه‌ای از طرف انقلاب اسلامی و خلعتی برازنده زنان دانست و خاطرنشان کرد: این هدیه سبب شد که زنان بتوانند در کنار مردان برای سرفرازی نظام اسلامی کوشا باشند.
 
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قم با توجه به گستردگی آسیب‌های موجود در زمینه عفاف و حجاب و لزوم برطرف سازی آنان تصریح کرد: بسیج جامعه زنان سپاه استان آماده همکاری با تمام اُرگان‌ها و نهادهای فرهنگی در راستای از بین بردن ریشه آسیب‌های این فرهنگ اسلامی است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcf1ydy.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما