سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : 22228

اعزام 3 هندبالیست قمی به مسابقات قهرمانی دختران آسیا

قم نيوز : قم نیوز: سه بانوی هندبالیست قمی به همراه تیم ملی هندبال دختران جوان کشورمان به مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در سال 2014 اعزام می‌شوند.
اعزام 3 هندبالیست قمی به مسابقات قهرمانی دختران آسیا
به گزارش قم نیوز، بعد از درخشش دختران هندبالیست قم در ترکیب تیم نوجوانان اعزامی کشورمان به رقابت‌های برون مرزی سال گذشته، اکنون دختران هندبالیست‌ قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال دختران جوان دعوت شده‌اند.

این در حالی است که در قم استعدادهای زیادی در رشته هندبال در هر دو بخش آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند و از رده سنی نونهالان تا رده سنی بزرگسالان با عشق و علاقه زیاد به این رشته ورزشی می‌پردازند و از توانمندی‌های زیادی برخوردار هستند.

حاصل اقدامات سازنده‌ای که در هیئت هندبال استان قم به منظور رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی صورت گرفته و ادامه نیز دارد، دعوت استعدادهای هندبال قم به تیم‌های ملی هندبال کشورمان در هر دو بخش مردان و بانوان است.

بر همین اساس در دعوت اخیر کادر فنی تیم ملی هندبال دختران جوان کشورمان از بازیکنان مورد نظر خود برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم، سه نفر از هندبالیست‌های آینده‌دار استان قم نیز حضور دارند و اعزام آنها به پیکارهای آسیایی قطعی به نظر می‌رسد.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون هندبال کشورمان اردوی تیم ملی هندبال رده سنی جوانان کشورمان در تالار فدراسیون هندبال در تهران تشکیل شد و این سالن تا زمان اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا میزبان بانوان هندبالیست دعوت شده به این اردو خواهد بود.

این مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی هندبال در واقع با حضور نفراتی که قرار است ۱۰۰ درصد به پیکارهای آسیایی اعزام شوند در حال برگزاری است و از قم نیز خانم‌ها الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و مرضیه افشاری در این تیم عضویت دارند.

کادر فنی تیم ملی هندبال دختران کشورمان اسامی ۱۳ بازیکن را برای حضور در اردوی نهایی تیم ملی در تهران اعلام کرد و این سه دختر هندبالیست قمی نیز که سال گذشته همراه با تیم ملی کشورمان در رقابت‌های آسیایی نوجوانان حضور داشتند قرار است به مسابقات جوانان آسیا نیز اعزام شوند.

اعزام دختران هندبالیست قم به مسابقات قهرمانی جوانان آُسیا در حالی قطعی شد که هفته گذشته برای حضور در مرحله اول آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در راه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، دو تن دیگر از بانوان هندبالیست قم یعنی خانم ها مریم محمدیانی و سهیلا مولایی از قم نیز دعوت شدند و از بیست و ششم تا سی و یکم فروردین در اردوی تیم ملی حضور یافتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfc0d0.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما