شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 29258
آیت‌الله اعرافی در نمایشگاه کتاب قم:

قم شایسته برپایی نمایشگاه دائمی و تخصصی کتاب است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: قم به عنوان تولید کننده فکر و معرفت ایران و حتی سراسر عالم، شایسته این است که دائما نمایشگاه‌های کتاب برگزار شود.
قم شایسته برپایی نمایشگاه دائمی و تخصصی کتاب است
به گزارش قم نیوز، به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه کتاب استان قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب قم اظهار داشت: توفیقی نصیب شد در لحظات آخر نمایشگاه حضور پیدا کنم ولی‌ ای‌کاش زود‌تر به این مکان آمده بودم.

وی تصریح کرد: آنچه که اکنون از نمایشگاه دیدم استقبال و شور خوبی صورت گرفته است و فکر می‌کنم قم به عنوان تولید کننده فکر و معرفت ایران و حتی سراسر عالم، شایسته آن است که دائما میزبان این نمایشگاه‌ها باشد تا سطح علمی و فرهنگی نوجوانان و جوانان ما ارتقا پیدا کند و انسشان با کتاب افزایش یابد.

رئیس جامعه المصطفی ‌العالمیه بیان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب حرکتی برای ارتقاء سطح فرهنگ مردم قم به ویژه طلاب و دانشجویان است و امیدواریم دوستانمان در برگزاری این نمایشگاه موفق باشند و زنجیره چنین حرکات فرهنگی ادامه داشته باشد.

امام جمعه قم یکی از شرایط ارزیابی نمایشگاه‌های کتاب را تخصصی شدن آن‌ها عنوان کرد و افزود: تخصصی شدن نمایشگاه‌های کتاب جایگاه بالایی دارد چون ۱۰۰ هزار طلبه و عالم از سراسر ایران و جهان و دانشجویان و فرهیختگان زیادی در این شهر تحصیل می‌کنند.

آیت‌الله اعرافی خاطرنشان کرد: وجود حوزویان، فرهیختگان و دانشجویان در قم اقتضای بالا رفتن سطح نمایشگا‌ه‌های کتاب و همچنین تخصصی شدن آن را دارد؛ ضمن اینکه قم باید بین‌المللی شود و زبان‌های گوناگون در این شهر رواج پیدا کند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcfc0d0.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما