قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) از آغاز ثبت نام دوره های تربیت مربی قرآن کریم همزمان با رمضان در حرم حضرت معصومه (س) خبر داد.
آغاز ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن در آستان کریمه اهل بیت(ع)
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلین روح الله فاطمی نسب ضمن به اشاره به برگزاری دوره های تربیت مربی قرآن در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) بیان کرد: ثبت نام در این دوره آموزشی آغاز شده و تا ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

وی افزود: این دوره در چند رشته روخوانی قرآن کریم، تجوید، روان خوانی، حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: این دوره ویژه برادران است که در ۲ نیمه سال در آستان کریمه اهل بیت (ع) برگزار می شود که داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم جهت حضور در دوره کافی می‌باشد.

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار داشت: محل برگزاری این دوره آموزشی که از سوی مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر اجرا می‌شود، در شبستان نجمه خاتون است که در پایان دوره نیز گواهی مربی‌گری قرآن به شرکت کنندگان داده می‌شود که دارای اعتبار کشوری است.

وی با اشاره به اساتید این دوره خاطرنشان کرد: اساتید رشته روان خوانی حجج اسلام قاسمی و علم خواه، رشته تفسیر حجج اسلام سیف و فرقانی، در رشته حفظ قران حجج اسلام قاسمی و مهندسی و در رشته ترجمه و مفاهیم حجج اسلام علم خواه، صفارهرندی و علامی می‌باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfc0d0.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما