سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 38258
منبع : پایگاه خبری تهران پرس

مجلس دست بردار از مسکن مهر نیست/ بی برنامگی دولت در مسکن مهر

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: فرق سر این موضوع است که مواردی از دولت قبل به جای مانده و دولت فعلی هم نمی تواند به جایی برساند و خود دولت نیز خیلی راغب نیست که مسکن مهر که به اسم دولت قبل ایجاد شده را پیگیری کند.
مجلس دست بردار از مسکن مهر نیست/ بی برنامگی دولت در مسکن مهر
به گزارش قم نیوز، سید بهلول حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خانه ملت درپاسخ این سوال که آیا دلیل عدم پیگیری مسکن مهر به خاطر این که دستاورد دولت قبل بوده است، اظهار داشت: خیلی نمی توان به صراحت در این موضوع اظهار نظر کرد چرا که اگر من چنین چیزی را بگویم، می گویند که چطور قلب ما را خواندند و از نیت ما آگاه شدند.
 
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه مسکن مهر طرحی مزخرف بود، اظهار داشت: این مطالب چون با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سر کار دارد ما بیشتر در این مسائل قرار داریم بنابراین به نظر من اگر در زبان هم چیزی گفته باشند اما عملا این طور نیست.
 
وی افزود: آقای آخوندی و هر کس در این نظام خدمت می کند فرزند این نظام است، قطعا آن دنبال این است نیستند که به ضعفا توجه نکنند.  هر انسانی که در بدنه ی نظام باشد دنبال این نیست که حقوق مستضعفین را پایمال کند. به نظر من روحانی تفاوت چندانی در این خصوصیات با احمدی نژاد ندارد.
 
حسینی، خاطر نشان کرد: این که بگوییم احمدی نژاد طرفدار ضعفا است و روحانی مخالف با ضعفا است، اینطور نیست. روحانی شاید زیاد به فکر ضعفا نیست اما در عین حال مخالف ضعفا نیست. پس همه دنبال این هستند که به نحوی دست مستضعفین را بگیرند چون مملکت ما آسیب می بینم اگر چنین اتفاقی بیافتد.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: فرق سر این موضوع است که مواردی از دولت قبل به جای مانده و دولت فعلی هم نمی تواند به جایی برساند و خود دولت نیز خیلی راغب نیست که مسکن مهر که به اسم دولت قبل ایجاد شده را پیگیری کند. اما باید موارد زمین مانده به مرحله جلوتر برسانند و غیر از این دولت چاره ای ندارد.
 
نماینده مردم میانه در خانه ملت ، با اشاره به پیگیری های مجلس در رابطه با مسکن مهر، افزود: از طرفی مجلس شورای اسلامی نیز دست وردار این موضوع نیست و مطالبات مردم را پیگیری می کند. طرح مسکن مهر چه بد و چه خوب باید به جایی برسد. اما بعد از طرح مسکن مهر باید برای مستضعفین چاره اندیشی شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: انشالله در دولت های آینده در راستای ذات نظام مقدس جمهوری است به جایی برسیم که برای کسانی که وضعیت مالی خوبی ندارند، یک مسکن حداقلی ایجاد شود. این دولت نیز مطمئنا دنبال این قضیه است اما باید ابتدا تعهدات قبلی را به جایی برساند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfc0dm.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما