شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 31228
منبع : پایگاخ خبری شهر کریمه
مسوولان در سخنان خود بیشتر دقت کنند

تشویق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت به مهاجرت بیشتر به قم

قم نيوز : قم نیوز: در حالی که این روزها ورود و مهاجرت بی رویه به استان قم مشکلات بیشماری را پدید آورده و دکتر لاریجانی هم در مورد این معضل اخطار جدی داده سخنان تعجب برانگیز یکی از مسوولان زمینه هجوم بیشتر مهاجران به قم را پدید آورده است.
تشویق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت به مهاجرت بیشتر به قم
به گزارش قم نیوز، احمد ذاکری شامگاه پنج‌شنبه در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدن‌کاران نمونه استان قم که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مجتمع ونوس قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت:

بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته خوشبختانه قم جزو ارزان‌ترین استان کشور مطرح است.

و جالب اینجاست که این سخنان ایشان با استقبال برخی سایت ها و پایگاههای خبری کشور با تیتر " ارزان‌ترین استان‌ کشور کجاست؟ مورد استقبال قرار گرفته است.

گفتنی است رئیس مجلس شورای اسلامی عصر پنج‌شنبه در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان قم که در منزل پدری رئیس مجلس شورای اسلامی در قم برگزار شد با بیان اینکه شعار امروز مسئولان باید «قم محدود» باشد، از توسعه روزافزون شهر و جمعیت قم انتقاد کرد.

به باور بسیاری ار کارشناسان نرخ رشد جمعیت در استان قم طی سال های اخیر بسیار نگران کننده بوده که با توجه به زیر ساخت ها ، مشکلات عدیده و کاستی های موجود، بسیاری از معضلات این استان مقدس به سبب افزایش بی رویه جمعیت آن بوده است.

پایگاه خبری قم نیوز ضمن تقدیر از سخنان ارزنده ریاست مجلس شورای اسلامی که با اخطاری مناسب به مسوولان در مورد رشد جمعیت استان تذکر دادند، امیدوار است دیگر مسوولان هم در سخنان خود دقت نظر بیشتری به خرج داده و زمینه ساز مهاجرت بی رویه به شهرکریمه اهل بیت( س) نگردند .

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfc0dm.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما