چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 48978
منبع : خبرگزاری فارس
با ابلاغ رسمی سیدابوالفضل احمدی:

حلوایی دبیر جدید هیأت‌ والیبال استان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ والیبال استان قم در حکمی رسمی دبیر جدید این هیأت‌ ورزشی را در آخرین سال ریاست خود در والیبال قم معرفی و منصوب کرد.
حلوایی دبیر جدید هیأت‌ والیبال استان قم شد
به گزارش قم نیوز، در سه سال سپری شده از دوره ریاست سیدابوالفضل احمدی در هیأت‌‌ والیبال استان قم مسوولیت دبیری این هیأت‌‌ ورزشی بر عهده علی منافی قرار داشت و اکنون در ماه‌های باقی مانده تا پایان ریاست وی در این هیأت‌، مسوولیت دبیری به محمدمهدی حلوایی از چهره‌های شناخته شده این رشته سپرده شد.

در دومین روز بهمن ماه سال 1392 بود که مجمع انتخابات هیأت‌‌ والیبال استان قم بدون حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و البته با حضور عباس جهان‌بینی مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان قم و سایر اعضای مجمع این هیأت‌‌ در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم تشکیل شد.

در آن مقطع پس از ماه‌ها اداره والیبال قم به شکل سرپرستی، تنها کاندیدا برای به دست آوردن کرسی ریاست هیأت‌‌ والیبال استان قم در مجمع انتخابات این هیأت‌‌ ابوالفضل احمدی بود که از جمع 16 رای اعضای مجمع این هیئت، تمام آرا را به خود اختصاص داد و رئیس هیأت‌‌ والیبال استان قم شد.

در هر حال، دوره ریاست چهار ساله سیدابوالفضل احمدی در هیأت‌‌ والیبال استان قم در بهمن ماه سال 1396 به پایان می‌رسد و محمدمهدی حلوایی از چهره‌های شناخته شده این رشته ورزشی در شرایطی به عنوان دبیر جدید هیأت‌‌ معرفی شد که والیبال قم در دو سال منتهی به پایان دوره ریاست احمدی عملکرد خوبی داشته است.

حلوایی که در این رشته ورزشی سابقه طولانی دارد و در عرصه رسانه نیز با حضور در شورای ورزش صدا و سیمای مرکز استان قم یکی از حامیان ورزش قم به ویژه رشته والیبال است، پیش از پذیرش مسوولیت دبیری هیأت‌‌ والیبال استان قم، مسوول کمیته والیبال ساحلی این هیأت‌‌ نیز بود.

دبیر جدید هیأت‌‌ والیبال استان قم از بازیکنان سابق و از مربیان فعلی این رشته ورزشی است که در عرصه رسانه برای رشد و اعتلای ورزش فعالیت‌های مثبتی انجام داده و در حالی این مسوولیت را پذیرفت که در انتخابات اخیر شورای اسلامی شهر و روستا یکی از کاندیداهای نماینده جامعه ورزش بود.

حلوایی دانش آموخته رشته مکانیک و کارشناسی ارشد علوم سیاسی، مدیر پشتیبانی صدا و سیمای مرکز استان قم، از مسؤولان سابق رادیو معارف، دبیر شورای راهبردی ورزش صدا و سیما، ‌مسؤول کمیته والیبال ساحلی قم، عضو اسبق تیم ملی دانشجویان ایران، قهرمان والیبال ساحلی ارتش ایران در سال ۱۳۷۶و در دوران خدمت سربازی و پیشکسوت والیبال محسوب می‌شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfc1dj.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما