شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 37998
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تقاطع عمارياسر - ۱۵ خرداد تا پايان سال به بهره برداري مي رسد

قم نيوز : قم نیوز: عباس حلوائي زاده مديركل نظارت بر پروژه هاي عمراني و ساختماني شهرداري قم گفت: تقاطع سه سطحه عمارياسر - ۱۵ خرداد تا پايان سال به بهره برداري خواهد رسيد.
تقاطع عمارياسر - ۱۵ خرداد تا پايان سال به بهره برداري مي رسد
 به گزارش قم نیوز، عباس حلوائي زاده با اشاره به وضعيت تكميل پروژه تقاطع ۱۵ خرداد و عمارياسر اظهار كرد: پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر يكي از پروژه هاي سه عاملي شهري است كه اجراي آن را قرارگاه قائم ارتش بر عهده دارد.

وي با بيان اينكه هزينه اجراي اين پروژه ۴۱ ميليارد تومان پيش بيني شده است، گفت: اين پروژه يكي از پروژه هاي كليدي شهر در يكي از پرترددترين معابر شهري است كه نقش بسزايي در كاهش ترافيك هسته مركزي شهر دارد.

مديركل نظارت بر پروژه هاي عمراني و ساختماني شهرداري قم گفت: هدف از اجراي پروژه تقاطع سه سطحه عمارياسر و ۱۵ خرداد كاهش ترافيك تقاطع و اتصال عمارياسر به عنوان بلوار شرياني شهري است.

وي با اشاره به آغاز عمليات اجراي پروژه تقاطع سه سطحه عمارياسر و ۱۵ خرداد از اواخر سال ۹۲ اظهار كرد: زمانبندي اجراي اين پروژه ۱۵.۵ ماه بوده كه به دليل برخي مشكلات در مسير پروژه، روند تكميل آن به كندي پيش مي رود.

حلوائي زاده با اشاره به مشكلاتي پيش روي تكميل تقاطع سه سطحه عمارياسر و ۱۵ خرداد افزود: عمده تاسيسات شهري در اين منطقه از محل اين تقاطع عبور كرده است كه جابجا كردن آنها هزينه بر و زمان زيادي از اين پروژه گرفت و يكي از دلايل تاخير در مسير تكميل پروژه همين مسئله است.

وي پيشرفت روند اجرايي اين پروژه را ۶۵ درصد عنوان و تصريح كرد: طبق برنامه و با تدبير مديريت شهري براي رفع معارضات موجود تا پايان سال اين پروژه نيز در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfc1dm.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما