يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 32858
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم:

اصلاح بافت‌های فرسوده شهر قم نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم تامین زیرساخت‌های لازم برای شهر قم را مورد تاکید قرار داد و گفت: اصلاح بافت‌های فرسوده شهر قم نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است.
اصلاح بافت‌های فرسوده شهر قم نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی در سومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه منا، توجه به برنامه‌های بلند مدت در توسعه و عمران شهری را مورد تاکید قرار داد.

استاندار قم با اشاره به مشکلات ناشی از توجه به طرح‌های کوتاه مدت در برنامه‌های توسعه شهری تصریح کرد: باید برای رشد بافت شهری قم و اصلاح بافت‌های فرسوده آن، برنامه ریزی‌های بلند مدت را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم در آینده نیز شاهد آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای توسعه شهر قم باشیم.

رئیس ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان قم تشکیل کمیته‌ای متشکل از مهندسین مشاور طرح‌های بازآفرینی با محوریت اداره‌کل راه و شهرسازی استان برای جمع بندی و تهیه گزارش مبسوط برای ارائه به ستاد ملی بازآفرینی کشور را خواستار شد و ادامه داد: لازمه دستیابی به نتایج مطلوب و عملیاتی تهیه سندی اساسی با در نظر گرفتن زیر ساخت‌های لازم و در گرو همکاری و هم افزایی تمام دستگاه‌های مسئول است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfccdm.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما