يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 27728
رئیس کارگروه استانی المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی استان قم خبر داد

30 دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کارگروه استانی المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی استان قم گفت: دانشجویان تا 30 دی‌ماه مهلت دارند تا آثار خود را به نخستین المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی ارسال کنند.
30 دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا شوشتری‌پور امروز در گفت‌و‌گو با فارس در قم، با اشاره به نخستین المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی اظهار کرد: این المپیاد به صورت ملی در همه استان‌ها برگزار خواهد شد که در استان قم مسئول برگزاری این المپیاد پارک علم و فناوری است.
 
وی افزود: هدف از برگزاری این المپیاد کمک به جشنواره شیخ بهایی در اصفهان است و دانشجویانی که در این المپیاد شرکت کرده و حائز رتبه‌های برتر می‌شوند به جشنواره شیخ بهایی معرفی شده و در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند.
 
رئیس کارگروه استانی المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی استان قم با اشاره به اینکه دانشجویان دارای ایده و طرح نو می‌توانند در این المپیاد شرکت کنند گفت: دانشجویان با مراجعه به سایت http://www.shtf.ir می‌توانند در نخستین المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی ثبت‌ نام کنند.
 
شوشتری‌پور تصریح کرد: برترین‌ ایده‌های نوآور و فناور نخستین المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی به جشنواره شیخ بهایی ارسال خواهد شد و با جوایز نقدی و حمایت‌های معنوی از این ایده‌ها، گامی در راستای پیشرفت علمی جامعه برداشته خواهد شد.
 
وی با اشاره به مهلت ارسال آثار گفت: دانشجویان تا 30 دی‌ماه مهلت دارند تا آثار خود را به نخستین المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی ارسال کنند.
 
رئیس کارگروه استانی المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به حضور مراکز و موسسات علمی فراوان در قم انتظار داریم تا بیش از یک هزار طرح و ایده به این المپیاد ارسال شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfced0.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما