شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : 26738

ارائه 40 فعالیت فرهنگی توسط کانون پرورش فکری ق

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از ارائه 40 فعالیت فرهنگی توسط کانون پرورش فکری در این استان خبر داد.
ارائه 40 فعالیت فرهنگی توسط کانون پرورش فکری ق
به گزارش قم نیوز، محمد مخلصی بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس راهور استان قم تفاهم نامه‌ای را به منظور برگزاری برنامه‌های مشترک مرتبط با سلامت اجتماعی کودکان و نوجوانان در خصوص فرهنگ ترافیک و رعایت قانون امضا کردند.

وی گفت: ارتقای سطح دانش، نگرش و عملکرد اعضای کودک و نوجوان و همچنین بهبود شاخص‌های رفتاری آنان و نیز ارتقای سطح دانش مربیان کانون در خصوص رعایت قانون و فرهنگ ترافیک از اهداف اختصاصی این همکاری است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بیان کرد: بر این اساس تهیه قالب‌ها و روش‌های متناسب با نیازهای گروه هدف، جلب مشارکت مربیان جهت دریافت آموزش‌های ترافیکی، برنامه ریزی جهت توسعه آموزش‌های فرهنگ ترافیکی حوزه کودک ونوجوان قبل و حین مدرسه و در اختیار قرار دادن تجربیات کار‌شناسان تخصصی این اداره کل از جمله تعهدات کانون در این تفاهم نامه ذکر شده است.

وی گفت: شهرک ترافیک برای کودکان در شهرک قدس جنب مجتمع کانون پرورش فکری واقع است.

مخلصی در خصوص فعالیت کانون پرورش فکری در بخش‌های قم افزود: در بخش جعفریه کتابخانه پستی فعال است که کتاب‌ها را با پست ارسال می‌کند و در بخش کهک و مرکزی نیز کتابخانه سیار روستایی فعالیت می‌کند.

وی در خصوص فعالیت‌های کانون پرورش فکری افزود: ۴۰ فعالیت فرهنگی، ۱۰ فعالیت هنری و همچنین کارگاه‌های ادبی، شعر و داستان و همچنین فعالیت‌های علمی و پژوهشی در قالب برگزاری جشنواره‌های پژوهشی انجام می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در خصوص برگزاری جشنواره رضوی افزود: نتایج مرحله استانی جشنواره رضوی در ۱۶ شهریور ماه همزمان با میلاد امام رضا (ع) اعلام می‌شود.

وی گفت: اعضا و مربیان مراکز ۹ گانه کانون استان قم در هشت بخش نقاشی، عکاسی، شعر، داستان کوتاه، خاطرات زیارت، نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی و هم چنین قصه گویی رضوی شرکت کرده و در مرحله استانی به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfced0.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما