يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 41768
منبع : خبرگزاری تسنیم
آیت‌الله علوی گرگانی:

فضای مجازی بلای جان جامعه شده است/حوزه و دانشگاه انقلابی جامعه را انقلابی می‌کند‌

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه حوزه انقلابی جامعه را انقلابی می‌کند گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که حوزه و دانشگاه‌ها باید انقلابی باشند که این جمله باید تحلیل شود.
فضای مجازی بلای جان جامعه شده است/حوزه و دانشگاه انقلابی جامعه را انقلابی می‌کند‌
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی در دیدار اعضای هیئت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید براینکه باید تقوا و احسان را به عنوان دو اصل و ویژگی همواره در امور خود مدنظر داشته باشید اظهار داشت: مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه فرصتی برای اثرگذاری در حزه علمیه و جامعه است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه با بیان اینکه انقلاب در جایی رخ می‌دهد که تحول پذیر باشد عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که حوزه و دانشگاه‌ها باید انقلابی باشند که این جمله باید تحلیل شود.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید بر لزوم حفظ وحدت جامعه، اختلاف را عامل ضعف نظام و قوای انقلابی دانست و تصریح کرد: برای اصلاح جامعه با تکیه بر احادیث و روایات نقل شده از اهل بیت (ع) باید زحمت بکشیم، چراکه اصلاح بودن زحمت ممکن نیست.

وی با تاکید براینکه حوزه انقلابی جامعه را انقلابی می‌کند ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری کلام حق است که باید همواره مورد توجه باشد و برای کسانی که در این راستا گام برمی‌دارند دعا می‌کنم.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به مخاطرات فضای مجازی خاطرنشان کرد: این فضاها بلای جان جامعه شده چراکه بر اعتقادات و اخلاق اثر دارد از همین رو اساتید در حوزه‌های علمیه و جلسات درس خود باید مسائل اخلاقی را همواره مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfcedj.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما