يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 14768
بازي‌هاي آسيايي 2014:

هشت ورزشکار قمی شانس اعزام به بازی‌های آَسیایی 2014 دارند

قم نيوز : قم نیوز: رئيس گروه توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي اداره کل ورزش و جوانان استان قم از شانس هشت ورزشکار قمی برای اعزام به بازی های آسیایی سال آینده و کسب مدال از این رقابت ها خبر داد.
هشت ورزشکار قمی شانس اعزام به بازی‌های آَسیایی 2014 دارند
به گزارش قم نیوز، حمید نریمان اظهار داشت: به واسطه اینکه حدود یک سال دیگر به زمان برگزاری بازی های آسیایی 2014 فرصت داریم، در این اداره کل ستادی با عنوان کمیته بازی های آسیایی تشکیل شده تا به دقت و با کارشناسی صحیح، ورزشکاران قمی شانس کسب مدال در بازی های آسیایی را شناسایی کند.
 
وی ادامه داد: برای تمامی کسانی که برای توسعه و رشد و پیشرفت ورزش قم تلاش می کنند بسیار مهم است که قم نیز همانند سایر استان های کشور سال آینده بر روی سکوهای برتر مسابقات رشته های گوناگون بازی های آسیایی شاهد حضور ورزشکاران قمی باشد.
 
رئيس گروه توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برنامه ریزی این کمیته برای حمايت همه جانبه از ورزشکاران قمي اعزامي به بازي‌هاي آسيايي 2014 خبر داد و افزود: بازی های آسیایی در سال آینده به میزبانی شهر اینچئون کره جنوبی برگزار می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در نخستین جلسه کميته بازي‌هاي آسيايي 2014 اينچئون کره جنوبي که در سالن کنفرانس اين اداره کل و در حضور چند تن از روساي هيئت‌های ورزشی استان قم تشکيل شد توسط تمام حاضرین بر اين موضوع تاکيد شد.
 
وی ابراز داشت: اين جلسه با هدف بررسي وضعيت فعلي ورزشکاران قمي داراي شانس عضويت در تيم‌هاي ملي کاروان اعزامي کشورمان به بازي‌هاي آسيايي 2014 اينچئون کره جنوبي با حضور مدير کل ورزش و جوانان استان قم، معاون توسعه امور ورزش و روساي هيئت‌هاي کشتي، دووميداني، تکواندو، کاراته و بوکس برگزار شد.
 
نریمان افزود: در اين جلسه توسط گروه توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي که مسئولیت دبيری اين کميته را نیز بر عهده دارد، گزارشي از وضعيت فعلي تک تک ورزشکاران قمي داراي شانس همراهي کاروان ورزشي ايران در بازي‌هاي آسيايي2014 اينچئون کره جنوبي ارائه شد.
 
وی یاد آور شد: بر اساس اين گزارش محمدمحسن رباني، محمدحسين اسکندري و ميلاد دريساوي در دووميداني، هادي عليز‌اده‌پورنيا در کشتي فرنگي، امير مهدي‌زاده در کاراته، سيدمحمد رفيعي در تکواندو، احسان خداياري و محمد مردي در بوکس، شانس‌هاي اصلی اعزام به بازي‌هاي آسيايي2014 اينچئون کره جنوبي به عنوان نمايندگان ورزش استان قم به شمار می روند.
 
نریمان بیان کرد: با توجه به توضيحات ارائه شده و بر اساس بررسي‌هاي دقيق و کارشناسانه، محمدمحسن رباني و هادي عليزاده‌پورنيا و همچنين امير مهدي‌زاده از جمله ورزشکاراني هستند که ضمن دارا بودن شانس 95 درصدي عضويت در کاروان ورزشي اعزامي کشورمان به بازي‌هاي آسيايي 2014 اينچئون کره جنوبي از بخت بسيار زيادي براي کسب مدال نيز برخوردار هستند.
 
رئيس گروه توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي اداره کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: هدف این است که بعد از بازي‌هاي آسيايي بوسان که مهدي عموزاده و عليرضا کتيرايي در رشته کاراته استان قم را صاحب يک نشان طلا و يک نقره کردند، ورزشکاران قمي در بازي‌هاي آسيايي 2014 اينچئون کره جنوبي بتوانند دستاورد بزرگي را نصيب ورزش قم کنند.
 
وی در پایان اظهار داشت: با تصميم اعضاي کميته بازي‌هاي آسيايي 2014 اينچئون کره جنوبي در اداره کل ورزش و جوانان استان قم مقرر شد در جلسه بعدي نحوه حمايت اداره کل از اين ورزشکاران با توجه به طرح هاي ارائه شده توسط روساي هيئت‌هاي مربوطه پيش‌بيني شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfcedy.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما