قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان قم گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی با شرکت‌های PAP نداریم و همیشه تا جایی که توانسته‌ایم با آنها تعامل کرده‌ایم.
محدودیتی برای فعالیت‌های شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در قم وجود ندارد
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل احمدی نیا با اشاره به اینکه ارائه خدمات تلفن ثابت، همراه و دیتا به مشترکین از وظایف ذاتی شرکت مخابرات است گفت: در همین راستا این شرکت نیز در کنار دیگر شرکتهای ارائه دهنده اینترنت اقدام به واگذاری اینترنت پرسرعت به مردم کرده است.

وی در پاسخ به اظهارات اخیر مدیر یکی از شرکتهای PAP با تاکید بر اینکه واگذاری ADSL در یک فضای رقابتی در قم در حال انجام است تصریح کرد:در حد امکان خدمات مورد نیاز شرکتهای PAP در چهارچوب قانون در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان قم گفت: شرکتهای ارائه دهنده اینترنت بر اساس برنامه ریزی که دارند سهم بازار را برای خود مشخص می کنند، بطور مثال شرکت مخابرات در سال گذشته واگذاری ۲۵هزار پورت ADSL و در برنامه امسال فروش ۷۰هزار پورت اینترنت پرسرعت را در دستور کار خود قرار داده است و بر اساس همین برنامه در یک فضای رقابتی نیز در حال انجام تبلیغات، آماده سازی بستر مناسب،تعریف سرویسهای متنوع، ارائه تخفیف و ... است.

احمدی نیا تصریح کرد: متاسفانه از زمانی که شرکت مخابرات فروش اینترنت را آغاز کرده است برخی شرکتهای خصوصی ارائه دهنده اینترنت(PAP) مخابرات را مانعی برای فعالیت خود میدانند که این یک تصور اشتباه است، این در حالیست که برخی از شرکتهای خصوصی اذعان دارند از زمانی که مخابرات فروش اینترنت پرسرعت را شروع کرد، مردم با این خدمت بیشتر آشنا شدند و شرکتها نیز توانستند خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات استان قم در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه در حال حاضر سهم شرکتهای PAP از بازار بیشتر از مخابرات استان است، گفت: شرکتهای خصوصی تا ۶۸هزار و ۳۶۰پورت منصوبه داشته اند در حالیکه مخابرات ۵۵هزار و ۸۷ پورت منصوبه داشته است.

احمدی نیا در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت های PAP حدود ۲۲ هزار پورت خالی دارند بیان داشت: بر اساس آخرین آمار شرکتهای خصوصی حداقل برای چند ماه آینده پورت خالی برای واگذاری اینترنت به متقاضیان خود در قم را دارند و میتوانند تبلیغ نموده و مشتری جذب کنند. وی همچنین گفت :در یکسال و نیم گذشته امکانات قابل توجهی از قبیل فضا، پهنای باند،لینک ایوان، برق مورد نیاز و ... در اختیار شرکتهای PAP در استان قم قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان قم تصریح کرد: حدود ۶شرکت خصوصی ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (PAP) در قم مشغول به فعالیت هستند و هر کدام برای توسعه امکانات خود نیاز به فضای لازم دارند، وقتی یک شرکت خاص درخواست فضای زیادی از ما دارد، طبیعی است که کل فضا را نمی توانیم در اختیار آن شرکت خاص قرار دهیم، باید فضا را در بین همه شرکتهای ارائه دهنده اینترنت تقسیم کنیم.

احمدی نیا در ادامه بیان داشت: شرکتهای PAP در برخی از مناطق که صرفه اقتصادی ندارد از جمله روستاها حاضر به سرمایه گذاری و ارائه خدمات نیستند اما مخابرات در راستای خدمات دهی مناسب، اقدام به نصب تجهیزات و ارائه خدمات در این مناطق نیز کرده است و امروزه در بیش از ۵۰ روستای قم خدمات ADSL ارائه می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfcjd0.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما