يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 26468

10 تکواندوکار قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت تکواندو استان قم از اعزام تیمی متشکل از 10 تکواندوکار به مسابقات تکواندو بزرگسالان قهرمانی کشور خبر داد.
10 تکواندوکار قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، سیدجواد حسینی اظهار کرد: حضور موفق در مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی برای ما مهم است و تمام تیم‌های اعزامی هیئت تکواندو قم باید در جدال با تیم‌ها و نفرات شرکت‌کننده در این رقابت‌ها با آمادگی به میدان بروند.

وی ادامه داد: تکواندو قم ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی دارد و ما مربیان فعال، با دانش و دلسوز در کنار ورزشکاران توانمند زیادی داریم که هماهنگ شدن آنها برای رسیدن به یک هدف مهم یعنی سربلندی قم در تکواندو وظیفه‌ای است که از زمان قبول مسئولیت در این هیئت به دنبال تحقق آن هستیم.

سرپرست هیئت تکواندوی استان قم بیان کرد: ما سعی می‌کنیم برای تمام اعزام‌هایی که به رقابت‌های قهرمانی تکواندو و لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور داریم در سطح استان مسابقات انتخابی برگزار کنیم تا بهترین‌های انتخابی در ترکیب تیم قم قرار بگیرند.

وی یاد آور شد: تکواندوکاران بسیار مستعدی در قم فعالیت می‌کنند و باشگاه‌های زیادی نیز به کار سازندگی در این رشته مشغول هستند و برنامه‌ریزی اصولی برای آینده این رشته ورزشی می‌تواند قم را به یکی از هیئت‌های موفق تکواندوی کشور تبدیل کند.

حسینی از برنامه‌ریزی برای اعزام برترین‌‌های تکواندو انتخابی قم به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و افزود: تکواندوکاران برتر قم برای اعزام به رقابت‌های تکواندوی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در پایان پیکارهای انتخابی استان معرفی شدند.

وی اضافه کرد: به همین منظور ۲۸ تکواندوکار در مسابقات انتخابی تکواندو رده سنی بزرگسالان استان قم حضور پیدا کردند و رقابت‌های خود در بخش مبارزه را در سالن خانه تکواندو قم برگزار کردند و در نهایت ۱۰ تکواندوکار برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور برگزیده شدند.

سرپرست هیئت تکواندو استان قم افزود: حمیدرضا صادقی، سیدهادی کشوری، مهدی صحرایی، رضا قدیمی، محمد ابراهیمیان، حسن داداش‌زاده، محمدمهدی شازده احمدی، مهدی عابد، محمد بینایی و امیرحسین می‌زاریی نفرات بر‌تر این مسابقات محسوب می‌شوند و در عضویت تیم تکواندوی استان قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی فدراسیون تکواندو کشورمان زمان برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندو کشور در بخش مبارزه مشخص شده و تکواندوکاران برتر کشور از ششم شهریور در تلاش برای رسیدن به مدال‌های برتر کشور با حریفان به رقابت خواهند پرداخت.

حسینی در پایان یادآور شد: اکنون دو تیم رده‌های سنی خردسالان و نونهالان قم مشغول آماده‌سازی برای دیدارهای هفته‌های آتی لیگ‌های کشور در این دو رده هستند، اما امسال در لیگ آینده‌سازان اعزامی نداریم و در بخش بانوان نیز سعی می‌کنیم به سازندگی بپردازیم تا در آینده موفق‌تر ظاهر شویم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfcjd0.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما