جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 47438
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ کاراته استان قم خبر داد

دعوت 11 کاراته‌کای قم برای رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ کاراته استان قم گفت: 11 تن از بهترین‌های کاراته قم از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران دعوت شدند.
دعوت 11 کاراته‌کای قم برای رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا
سعید برخوردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته‌ رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، هم مدال‌آوران طلا، نقره و برنز این مسابقات و هم کاراته‌کاهای شاخص از نظر فنی، به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه بیش از هزار کاراته‌کا در پیکارهای انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند، تصریح کرد: این رقابت‌ها را هیأت‌ کاراته استان قم در روزهای 23 تا 25 فروردین ماه به میزبانی سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم میزبانی کرد.

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم با بیان اینکه یک انتخابی دیگر نیز در انتظار نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی قرار دارد، خاطرنشان کرد: دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه کاراته پسران روز شنبه دوم اردیبهشت ماه به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: به همین منظور کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان پسر، اسامی کاراته‌کاهای دعوت شده به دومین مرحله این انتخابی را اعلام کرد و 11 کاراته‌کای قم نیز در اوزان مختلف هر دو رده سنی در این انتخابی برای کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان می‌روند.

برخوردار یاد آور شد: نفرات دعوت شده به مسابقات انتخابی روز دوم اردیبهشت ماه به شکل تک حذفی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا سرانجام یک نفر در هر وزن ماندگار شود، ضمن اینکه روز دم انتخابی‌ها برای یکشنبه سوم اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: در مرحله سوم انتخابی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پسر ایران، برترین‌های انتخابی روز قبل با نفرات سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور در قم پیکار می‌کنند تا از بین آنها نیز یک نفر در هر وزن به مرحله بعد اردوی آماده‌سازی این دو تیم برسد.

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم در پایان افزود: در نهایت برترین‌های قبلی با فینالیست‌های مسابقات کشوری در قم و ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی مسابقه می‌دهند تا از بین آنها سرانجام دو نفر در هر وزن، جواز حضور در اردوی نهایی تیم ملی را به دست بیاورد.

وی در پایان به کاراته‌کاهای قمی حاضر در این انتخابی اشاره و اظهار کرد: سیدمجید وکیلی، امیرحسین گل‌بهار، سیدعلی مصباحی، حسن دولی‌خانی، مهدی آقاجانی، مرتضی نعمتی، امید حلوایی، محمود نعمتی، حسین خدری، امین شایگان و حمید زنگنه از قم در این انتخابی به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfcjdj.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما