پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : 51488
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول کمیته فنی و توسعه هیأت‌ فوتبال استان قم خبر داد

برگزاری فستیوال مدارس فوتبال قم در 3 رده سنی

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته فنی و توسعه هیأت‌ فوتبال استان قم از برگزاری فستیوال مدارس فوتبال با حضور استعدادهای سه رده سنی در قم خبر داد.
برگزاری فستیوال مدارس فوتبال قم در 3 رده سنی
برگزاری فستیوال مدارس فوتبال قم در 3 رده سنی
به گزارش قم نیوز، شهاب حسامی امروز اظهار کرد: برگزاری پنجمین فستیوال فوتبال پایه استان قم با حضور فوتبال آموزان مدارس فوتبالی که مجوز فعالیت از هیأت‌ فوتبال دریافت کرده‌اند یک فرصت بسیار مطلوب برای شناسایی استعدادهای این رشته است.

وی ادامه داد: با توجه به شروع فصل تابستان و آغاز به کار مدارس فوتبال دارای مجوز از سوی هیأت‌ فوتبال استان قم، بر اساس تقویم اعلامی از سوی فدراسیون فوتبال مقرر شد پنجمین فستیوال مدارس فوتبال با حضور فوتبال آموزان منتخب از سوی مدارس فوتبال برگزار شود.

مسوول کمیته فنی و توسعه هیأت‌ فوتبال استان قم افزود: این فستیوال شامل 15 مدرسه فوتبال و یک مدرسه فوتسال مجاز در قم است که از چهارمین روز مرداد ماه به میزبانی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مدت سه روز در جریان خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری این فستیوال با حضور فوتبال آموزان سه رده سنی 10، 11 و 12 سال، خاطرنشان کرد: آنچه که بیش از هر موضوع دیگری جذابیت دارد، حضور پرشور اولیای فوتبالیست‌های آینده‌دار، مربیان مدارس فوتبال و سایر مدعوین به همراه عوامل اجرایی است.

حسامی افزود: در این فستیوال تعداد 18 تن از مربیان استعدادیاب مورد تایید هیأت‌ فوتبال استان قم و همچنین هشت تن از داوران معرفی شده از سوی کمیته داوران حضور دارند و با نظارت کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال، نقش اجرایی و برگزاری این فستیوال را عهده‌دار هستند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم در ساعت مقرر با رژه فوتبال‌آموزان به همراه سرپرستان و مربیان مدارس فوتبال و داوران و استعدادیابان از مقابل جایگاه مدعوین آغاز به کار کرد و با سخنرانی کریم بهرامی رئیس هیأت‌ فوتبال قم پیگیری و سایر برنامه‌ها اجرا شد.

مسوول کمیته فنی و توسعه هیأت‌ فوتبال استان قم عنوان کرد: میهمان ویژه این مراسم نماینده آکادمی ملی فوتبال بود که از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر ویژه معرفی شده است، ضمن اینکه از تمامی پیشکسوتان و اهالی فوتبال استان قم به ویژه اصحاب رسانه به واسطه پوشش این فستیوال و بالا بردن انگیزه این نونهالان تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcfcjdt.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما