چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 15488
ساعت 19:10 امشب در باشگاه صبا انجام می‌شود:

برگزاری نشست خبری مایلی‌کهن و اسکوکیچ پیش از دیدار صبا و ملوان

قم نيوز : قم نیوز: نشست خبری مربیان صبا و ملوان پیش از مسابقه دو تیم در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امشب برگزار می‌شود.
برگزاری نشست خبری مایلی‌کهن و اسکوکیچ پیش از دیدار صبا و ملوان

به گزارش قم نیوز، نشست خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان انزلی پیش از بازی حساس دو تیم در هفته نخست از دور رفت مسابقات لیگ برتر امشب در باشگاه صبا میزبان خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهد بود.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و ملوان انزلی پنجشنبه شب سوم مرداد ماه در قم برگزار می‌شود، یک روز پیش از برگزاری بازی محمد مایلی‌کهن و دراگان اسکوکیچ کروات از ساعت 19 و 10 دقیقه چهارشنبه دوم مرداد در باشگاه صبا پاسخگوی سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهند بود.

این نشست در حالی برگزار می‌شود که با تلاش باشگاه صبای قم، هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان قم، تمام تدابیر برای برگزاری دیدار حساس صبای قم و ملوان انزلی از هفته نخست سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم اندیشیده شده است.

صبایی‌ها بعد از انتقال به استان قم در سال 1387 امسال برای ششمین دوره متوالی به عنوان نماینده فوتبال استان قم در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی کشور یعنی لیگ برتر جام خلیج فارس به مصاف حریفان خود خواهند رفت تا ضمن ارائه نمایشی جذاب و خوب، رتبه‌ای بهتر از لیگ دوازدهم کسب کرده و حتی موفقیت‌های خود در لیگ یازدهم را در حضور تماشاگران خونگرم و فوتبال دوست قمی زنده کنند.

انتظار می‌رود پنج‌شنبه شب با حضور پرشور تماشاگران و فوتبال دوستان قمی، دیداری جذاب و تماشایی بین دو تیم صبای قم و ملوان انزلی در هفته نخست از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال برگزار شود، دو تیمی که در فصل گذشته هر کدام یک بار تیم مقابل را شکست داده‌اند.

این دیدار در شرایطی در قم برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم در پایان دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب 45 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر ایستاد ولی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با کسب 40 امتیاز در مکان سیزدهم قرار گرفت.

از سال 1387 و آغازین سال انتقال تیم فوتبال صبا به استان قم، این ششمین حضور صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود در حالی که صبا دو عنوان ششمی، دو مقام دهمی و یک جایگاه چهارمی را در چهار دوره گذشته به دست آورده است.

صبا در این سال‌ها به نمایندگی از فوتبال استان قم در فصل‌های 88- 1387 و 92- 1391 در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور یافته است و از ساعت 22 پنجشنبه سوم مرداد ماه در هفته نخست لیگ سیزدهم در قم به مصاف ملوان انزلی می‌رود.


انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdcfcjdy.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما