چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 22318
در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال قم

کیان نوین قم به نخستین پیروزی خود دست یافت

قم نيوز : قم نیوز:‌تیم فوتبال کیان نوین قم با پیروزی بر افشین در هفته پنجم لیگ فوتبال دسته اول قم به نخستین پیروزی خود در این مسابقات دست یافت.
کیان نوین قم به نخستین پیروزی خود دست یافت
به گزارش قم نیوز، در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های قم تیم‌های فوتبال کیان نوین و افشین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود کیان نوین خاتمه یافت.

کیان نوین که در هر ۴ بازی گذشته خود شکست خورده بود و در انتهای جدول رده بندی قرار داشت با این پیروزی از انتهای جدول رده بندی جدا شد.

علی فرضی مهاجم تیم فوتبال کیان نوین در نیمه نخست با ضربه‌ای تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه افشین را گشود و این گل تا پایان بازی دست نخورده باقی ماند.

تیم فوتبال افشین از دقیقه ۷۰ در پی اعتراض شدید امیر مطهری به داور مسابقه که با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد.

از نکات قابل توجه این مسابقه، سطح کیفی پایین بازی و ضعف قوای بدنی دو تیم بود به شکلی که برخی از بازیکنان در ۲۰ دقیقه پایانی بازی در حال قدم زدن در زمین بودند.

نکته جالب توجه دیگر حدود ۲۰ خطای پرتاب اوت از سوی بازیکنان هر دو تیم بود که در چنین سطحی از فوتبال در رده بزرگسالان عجیب به نظر می‌رسید.

در تیم فوتبال کیان نوین محمد سلیمی، حمزه شاکری، علی فرضی، شهاب شاه سمنی، مرتضی یوسفی، یاسر مقدم‌پور، مصطفی درویشی، حسین براری‌زاده (۵۴- محمد پارسا)، مجید موحد، حسین احمدی و محمد شنوفی (۸۹- علی رحمتی) با مربیگری رضا اسکندری در میدان حضور داشتند.

بازیکنان تیم فوتبال افشین را مرتضی بزرگی، بهرام احمدی، سید مجتبی میرزا‌زاده (۴۶- سعید پیرمنش)، محمدرضا یوسفی، علیرضا باوفا، امیرحسین خانی، امیر مطهری، میلاد گائینی، محسن نادری (۵۸- عباس شیبانی)، داوود قنبری و سیدمحمد طباطبایی (۸۰- امیرحسین غفارنیا) با هدایت عباس شیبانی تشکیل دادند.

امیرحسین خانی، امیر مطهری و عباس شیبانی از افشین و شهاب شاه سمنی و مجید موحد از کیان نوین اخطاری‌های این مسابقه بودند.

قضاوت این مسابقه بر عهده نقی زمردی بود و سعید احمدی به عنوان کمک داور اول، محمد راستی به عنوان کمک داور دوم و مصطفی بابایی به عنوان داور چهارم در کادر داوری این مسابقه حضور داشتند ضمن اینکه روح الله گل بابایی نماینده هیئت فوتبال در این بازی بود.

کیان نوین با این پیروزی ۳ امتیازی شد و نوار ناکامی‌های خود را قطع کرد اما افشین با این شکست، به انتهای جدول رده بندی سقوط کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfcmd0.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما