شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 41308
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

شهرداري داشتن روحيه تعامل را به اثبات رسانده است

قم نيوز : قم نیوز: رئيس دانشگاه علوم پزشكي قم گفت: هر چند شهرداري داشتن روحيه تعامل را با دانشگاه علوم پزشكي قم به اثبات رسانده و اين تعامل بايد گسترش يابد.
شهرداري داشتن روحيه تعامل را به اثبات رسانده است
به گزارش قم نيوز، ابوالفضل ايراني‌خواه در حاشيه بازديد از غرفه شهرداري در نمايشگاه هفته دولت در استان قم اظهار كرد: نمايشگاه هفته دولت درحال برگزاري است تا نهادهاي مختلف بتوانند عملكرد خود را در عرصه‌هاي مختلف براي مردم به نمايش گذارند.

وي با بيان اينكه دانشگاه علوم پزشكي قم به عنوان يكي از خادمان حوزه سلامت در اين نمايشگاه حضور مطلوبي دارد، تصريح كرد: شهردار قم به عنوان شخصيتي كارآمد و با تحصيلات دانشگاهي، با تجربه و نخبه تاكنون در عرصه‌هاي مختلف با دانشگاه علوم پزشكي همكاري مطلوبي داشته است.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي قم از نقش شهرداري در پيشبرد پروژه‌هاي مختلف دانشگاه علوم پزشكي ياد كرد و افزود: دانشگاه علوم پزشكي نماد خدمت‌گذاري در حوزه بهداشت و درمان است و بدون مشاركت و همياري شهرداري پروژه‌هاي خود را با تاخير بسيار به پايان مي‌رساند؛ هر چند شهرداري داشتن روحيه تعامل را با دانشگاه علوم پزشكي قم به اثبات رسانده و اين تعامل بايد گسترش يابد.

وي عنوان كرد: دانشگاه علوم پزشكي قم با نگاه جامع مشكل شهرداري را مشكل خود دانسته و براي رفع آنها اقدامات لازم را انجام مي‌دهد كه اميدواريم اين نگاه در مجموعه شهرداري هم بيشتر شود.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfcmdj.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما