سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 33578
سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

برابر سایپا بازی سختی داریم

قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم فوتبال صبای قم بازی هفته دهم تیمش با سایپا تهران را مسابقه‌ای سخت توصیف کرد و از انگیزه بالا برای کسب 3 امتیاز این دیدار خبر داد.
برابر سایپا بازی سختی داریم
علی دایی گفت: بازی خوبی در مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان به نمایش گذاشتیم و براساس تاکتیک‌هایی که در این دیدار در نظر گرفته بودیم به نتیجه رسیدیم و صاحب سه امتیاز شدیم.

وی ادامه داد: بعد از بازی با فولاد به تمام بازیکنان گفتم که باید پیروزی بازی هفته نهم مقابل فولاد خوزستان را کاملاً فراموش کنند و به فکر دیدارهای بعدی باشند، زیرا پیش از تعطیلی آتی مسابقات لیگ برتر باید دو مسابقه حساس در مقابل رقبای خود انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: تمام تمرکز خود را معطوف به دیدار هفته دهم لیگ برتر با سایپا تهران کرده‌ایم و با توجه به اینکه بچه‌های باغیرت و متعصبی داریم، یقیناً از این مسابقه نیز سه امتیاز را می‌خواهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا مهاجمان صبا فرصت‌های زیادی را در مقابل دروازه‌ حریفان از دست می‌دهند، تصریح کرد: مهاجمان ما نسبت به آغاز فصل عملکرد بهتری دارند، ولی در تمرینات بیشتر با آنها کار می‌کنیم تا در بازی‌های آینده عملکرد بهتری را ببینیم.

دایی همچنین درباره استفاده از فرشید باقری در خط میانی تیم صبای قم تصریح کرد: باقری بازیکن خوب و‌ آینده‌داری است و با تمرین خوبی که انجام می‌دهد و شناخت دقیقی که از وی در تمرینات پیدا کردیم اکنون از وی در پست هافبک دفاعی استفاده می‌کنیم؛ باقری در آینده هافبک دفاعی خوبی برای تیم ملی فوتبال خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم همچنین درباره عملکرد تیمش در دیدار هفته نهم با فولاد خوزستان تصریح کرد:‌ در شروع این بازی عملکرد خوبی نداشتیم و فولادی‌ها بهتر از ما بودند، اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که در استراحت دو نیمه شد تیم روند بهتری در پیش گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تعویضی در شروع ۴۵ دقیقه دوم بازی با فولاد داشتیم و تیم کاملاً هجومی کار را دنبال کرد و همه‌ جوره روی دروازه حریف فشار آوردیم، از عمق و کناره‌‌ها نفوذ کردیم و شوت و ضربه‌ آزاد هم زدیم تا به گل تساوی و سپس گل برتری رسیدیم.

دایی در پاسخ به این سؤال که آیا صبا با صعود به رده پنج جدول این روند صعودی را به عنوان مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا ادامه می‌دهد، گفت: در این زمینه تمام تلاشمان را می‌کنیم، اما قول نمی‌دهم؛ نهایت تلاش ما بر این است که سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

تیم فوتبال صبای قم در دهمین هفته رقابت‌های قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ عصر فردا در ورزشگاه شهید دستگردی تهران میهمان تیم فوتبال سایپا تهران خواهد بود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfctdm.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما