يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 52568
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس گروه ورزش قهرماني و حرفه‌اي استان قم:

کاراته قم در 3 رده سنی شانس کسب سهمیه جهانی دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس گروه ورزش قهرماني و حرفه‌اي اداره كل ورزش و جوانان استان قم گفت: کاراته قم در سه رده سنی پایه دارای شانس کسب سهمیه رقابت‌های کاراته 2017 قهرمانی جهان است.
کاراته قم در 3 رده سنی شانس کسب سهمیه جهانی دارد
کاراته قم در 3 رده سنی شانس کسب سهمیه جهانی دارد
به گزارش قم نیوز، حمید نریمان امروز اظهار کرد: امروز یکشنبه 29 مرداد ماه روز دوم پیکارهای مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی پایه کشورمان برای شناخت نفرات برتر به منظور اعزام به پیکارهای 2017 قهرمانی جهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملکرد کاراته‌کاهای قم در روز نخست مطلوب بود، در ادامه تصریح کرد: چهره‌های مستعد و آینده‌داری که امسال در تمام رقابت‌های انتخابی این رشته و همچنین مسابقات مختلف کشوری و برون‌مرزی برای کاراته قم اعتبار و افتخار کسب کرده‌اند، در گزینشی امروز یکشنبه برای کسب سهمیه اعزام به پیکارهای جهانی بار دیگر در اوج آمادگی به روی تاتامی خواهند رفت.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در واقع  سهمیه‌های جهانی کاراته قم امروز مشخص می‌شود، در حالی که پیکارهای انتخابی این مرحله از روز شنبه 28 مرداد آغاز شده است و دو روز به طول خواهد انجامید تا نفرات برتر به اردوی نهایی تیم ملی راه یابند و خود را برای اعزام آبان‌ماه به مقصد اسپانیا آماده کنند.

وی با اشاره به برگزاری این پیکارها در سالن شهید کبکانیان تهران، اضافه کرد: دو نفر برگزیده انتخابی مرحله نخست که سیزدهم مرداد انجام شد با نایب‌قهرمان پیکارهای کشوری در نجف‌آباد اصفهان رقابت می‌کنند و در پایان این رقابت دوره‌ای نفر اول انتخابی شنبه 28 مرداد ماه به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند تا امروز یکشنبه 29 مرداد در دو نوبت مقابل نفر اول قهرمانی کشور و ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان قرار بگیرد.

نریمان خاطرنشان کرد: در پایان این مرحله از پیکارها، نفر اول برای حضور در مسابقات کاراته 2017 قهرمانی جهان در ترکیب ثابت تیم ملی قرار می‌گیرد، ضمن اینکه نفر دوم نیز در اردو حضور خواهد داشت تا در صورت فراهم شدن شرایط و آمادگی لازم در جمع نفرات اصلی به مسابقات کاراته‌وان در ترکیه اعزام شود.

وی در پایان راجع به مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جوانان ایران اظهار کرد: نفرات برگزیده انتخابی سیزدهم مرداد به همراه فینالیست های قهرمانی کشور نجف آباد و مدال آوران آسیایی قزاقستان روز شنبه به صورت دوره ای با هم مسابقه دادند، ضمن اینکه دور برگشت امروز یکشنبه 29 مرداد ماه انجام می‌شود و امیدواریم که بعد از کسب دو مدال از کاراته نوجوانان آسیا، با حضور در مسابقات جهانی شاهد درخشش دیگری از کاراته‌کاهای قم باشیم

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcfctdt.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما