شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : 10528
قلندر به مهر خبر داد:

بهره‌برداری از بلوار شهروند در پردیسان

قم نيوز : قم نیوز : مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: ساخت فاز دوم بلوار شهروند در پردیسان از تعهدات اداره کل راه و شهرسازی استان بود که عملیات اجرایی آن در حال انجام است.
بهره‌برداری از بلوار شهروند در پردیسان
به گزارش قم نیوز ، محمدرضا قلندر  با بیان اینکه بلوار شهروند در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد اظهار کرد: عملیات ساخت این طرح پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی بیان داشت: فاز اول این بلوار از بلوار امام صادق(ع) تا بلوار دانشگاه توسط شهرداری ایجاد شده و فاز دوم آن از بلوار دانشگاه تا بوستان شهر در حال ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم تصریح کرد: زیرسازی و فضاسازی برای ساخت این بلوار ایجاد شده و حتی در بخش عمده‌ای از مسیر نیز آسفالت‌ریزی انجام شده است.

قلندر اظهار کرد: با راه اندازی این بلوار بخش عمده‌ای از ترافیک آن محدوده رفع می‌شود، ضمن اینکه وضع بلوار از حالت نامناسب خارج خواهد شد.

وی با اشاره به نبود روشنایی کافی در خیابان‌های اطراف این بلوار اظهار کرد: با ساخت این بلوار روشنایی معابر نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی قم در مورد تامین اعتبار روشنایی معابر پردیسان گفت: این روشنایی‌ها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تامین می‌شود که در محدوده ۵۰۰ هکتاری نیز انجام خواهد شد.

قلندر اظهار کرد: تمام تلاش ما و مسئولان استان بر این است که مشکلات شهرک پردیسان رفع و شاهد فضایی مناسب برای ساکنان این منطقه شهری باشیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfctdy.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ali
یکی از مشکلات اساسی حمل و نقل پردیسان، دو قسمت بودن خطوط اتوبوسرانی است که بعضا خانم تنها باید ساعت 8شب تنها در آن بیابان نیم ساعت منتظر باشند تا مینی بوسی اراده کند که بیاید و بعد هم به دلیل اینکه یک نفر است می گویند نمی صرفد که بخاطر یک نفر این مسیر را طی کند؟آقای شهردار حاضر هستند که فقط یک شب، خانواده شان ساعت 8 شب و فقط 10دقیقه در آن بیابان تاریک تنها بمانند؟!
الهام
خیابون شهروند یه راه مهم ارتباطی هستش که متأسفانه هیچ توجهی بهش نمیشه... خیابونا بلوارها و بوستان های مختلفی رو در قسمتای دیگه پردیسان و مخصوصاً شهرک بهش رسیدگی شده اما اصل کاری یعنی بلوار شهروند در حد یک راه روستایی ساده هم نیست...