دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 32038
در هفته چهارم لیگ برتر

صبای قم به ایستگاه راه‌آهن می‌رود/ دومین میهمانی صبا در لیگ پانزدهم

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال صبای قم در دومین میهمانی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم راه‌آهن شهر ری مقابل شاگردان فرهاد کاظمی صف‌آرایی می‌کند.
صبای قم به ایستگاه راه‌آهن می‌رود/ دومین میهمانی صبا در لیگ پانزدهم
به گزارش قم نگار، تیم فوتبال صبای قم در دومین بازی خارج از خانه خود در لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور جام خلیج فارس در تهران به مصاف راه‌آهن شهر ری می‌رود، دیداری که بین تیم‌های نهم و سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر به انجام می‌رسد.

نتایج تیم صبای قم در هفته‌های سپری شده از نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور تا کنون با سه تساوی متوالی همراه بود و به همین دلیل مدیران، کادر فنی و بازیکنان این تیم را مصمم به ارائه یک بازی قدرتی در مقابل راه‌آهن برای کسب نخستین پیروزی در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کرده است.

*دو تساوی خانگی و یک تساوی در میهمانی رقبا
این در حالی است که موقعیت علی دایی سرمربی صبای قم نیز در حال حاضر در وضعیت خوبی است و این مربی مطرح تلاش می‌کند تا تیم صبای قم را با نام و عنوان بزرگی که در دنیای فوتبال دارد به جایگاهی مطلوب در سطح اول فوتبال کشور برساند و صبا را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال و مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا معرفی کند.

البته عملکرد صبای قم تا این هفته از فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که شاگردان علی دایی در کارنامه خود عملکرد آنچنان قابل توجهی به ثبت نرسانده‌اند، ولی امیدوارند با کسب آمادگی بیشتر از نظر جسمانی و رسیدن به فرم ایده‌آل و مطلوب از نظر هماهنگی تیمی روند پیروزی را در پیش بگیرند و به رده‌های بالای جدول رده‌بندی صعود کنند.

*مصاف با راه‌آهن در دومین بازی خارج از خانه لیگ
این در حالیست که بازی آینده تیم فوتبال صبای قم حساسیت‌های بالایی دارد، زیرا صبای قم در حال حاضر با کسب سه امتیاز در مکان هم جدول رده‌بندی قرار دارد ولی همچنان تهدید تیم‌های پایین‌تر از خود را احساس می‌کند و برای آنکه جایگاهی مانند رتبه فعلی تیم پرسپولیس تهران نصیب این تیم نشود، باید از سد تیم راه‌آهن رده سیزدهمی عبور کند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، تیم صبای قم در هفته چهارم بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تهران روز جمعه سی‌ام مرداد ماه در میهمانی تیم فوتبال راه‌آهن شهر ری به میدان خواهد رفت.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان، قرار است دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و راه‌آهن از هفته چهارم دور رفت فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۱۵ عصر جمعه در ورزشگاه اختصاصی راه‌آهن در شهر قدس برگزار شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfcxdm.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما