شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 33028
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم خواستار شد

ضرورت ارائه طرح‌های حمایتی در زمینه دندانپزشکی

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم با اشاره به تعرفه بالای دندانپزشکی، بر لزوم ارائه طرح‌های حمایتی در این زمینه از سوی درمانگاه‌ها، بیمه‌های خدمات درمانی و ادارات استان تاکید کرد.
ضرورت ارائه طرح‌های حمایتی در زمینه دندانپزشکی
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی در دیدار با اعضای انجمن دندانپزشکی استان قم طی سخنانی تعادل بخشی بین بخش دولتی و خصوصی در عرصه پزشکی به ویژه در زمینه دندانپزشکی را مورد تاکید قرار داد.

استاندار قم افزود: اتخاذ راه حلی مناسب که با اجماع نظرات کارشناسان نتیجه واحدی را در کل جامعه دندانپزشکی حاصل کند ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تعرفه‌های پزشکی متناسب با سطح درآمد عامه مردم افزود: اجرای طرح‌های حمایتی داوطلبانه از سوی دندانپزشکان برای ارائه خدمات به قشر ضعیف جامعه کمک شایانی به ارتقای بهداشت عمومی در این زمینه می‌کند.

صادقی اجرای برنامه‌های آموزشی در راستای پیشگیری از بیماری‌های مرتبط را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: می‌توان با تهیه پیام‌هایی با محتوای تأثیرگذار و استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در حوزه اطلاع رسانی بهره کافی برد.

وی با بیان ضرورت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان با بخش‌های خصوصی در زمینه فراهم کردن تمهیدات لازم برای خدمات رسانی بهتر در زمینه بیماری‌های مرتبط با دندان ادامه داد: بیمه‌های خدمات درمانی باید به سمت پوشش بیماری‌های مرتبط با دهان و دندان حرکت کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfcxdm.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما