يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 22138

سرقت اینترنتی در پوشش کافی نت توسط زوجی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی قم از دستگیری زن و شوهری خبر داد که بصورت اینترنتی از حساب دیگران سرقت می کردند.
سرقت اینترنتی در پوشش کافی نت توسط زوجی در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈحسن محمدرضاییˈ روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: با دادخواهی فردی مبنی بر اینکه شخص ناشناسی به صورت اینترنتی در چند مرحله مبالغی از حساب بانکی وی برداشت کرده است، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تحقیقات پلیس مشخص شد که انتقال وجه از حساب شاکی از درگاه بانک های مختلف صورت گرفته و تعدادی گوشی موبایل از یکی از استان های همجوار خریداری و توسط یک خانم جوان تحویل گرفته شده است.

وی ادامه داد: با تحقیقات تکمیلی پلیس، متهم اصلی که صاحب یک کافی نت بوده است، در یکی از محلات شهر قم شناسایی و دستگیر شد.

محمدرضایی خاطر نشان کرد: متهم با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: با نصب نرم افزار سرقت، اطلاعات افرادی که به کافی نت وی مراجعه می کردند در دسترس وی قرار می گرفت و پس از گذشت مدتی به طوری که به وی شک نکنند، حساب آن ها را خالی می کرده است.

وی اظهار داشت: متهم در ادامه اعترافات خود اظهار داشته که پس از برداشت وجوه، با کارت ملی یکی از مشتریان که در کافی نت جا مانده بود، تعدادی سیم کارت و گوشی موبایل خریده است، اما به علت اینکه فروشگاه مجهز به دوربین مدار بسته بوده، همسرش را برای تحویل گرفتن آن ها به فروشگاه فرستاده و او نیز با نام و آدرس جعلی آن ها را تحویل گرفته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfcyd0.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما