شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 46277
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله آملی لاریجانی:

زبان تحریم روی ملت ما کارگر نیست/پاسخ قاطعانه مردم به تهدید دشمنان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دستگاه قضا با تاکید بر اینکه زبان تحریم روی ملت ما کارگر نیست گفت: مردم بصیر با این حضور عظیم و حماسی پاسخی قاطعانه به تهدیدهای دشمنان می‌دهند.
زبان تحریم روی ملت ما کارگر نیست/پاسخ قاطعانه مردم به تهدید دشمنان
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله آملی لاریجانی در حاشیه شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم با تاکید بر اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی هرساله با شکوه‌تر از سال قبل در راهپمیایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند اظهار کرد: این راهپیمایی، پیام‌های زیادی خواهد داشت که نخستین پیام آن برای کشورهای توطئه‌گر جهان به ویژه آمریکا است.

وی با تاکید بر اینکه زبان تحریم روی ملت ما کارگر نیست تصریح کرد: مردم بصیر با این حضور عظیم و حماسی پاسخی قاطعانه به تهدیدهای دشمنان می‌دهند.

رئیس دستگاه قضا با تاکید بر اینکه مردم قاطعانه پای آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری ایستاده‌اند گفت: مردم‌ آمده‌اند تا ثابت کنند حرکت در مسیر انقلاب هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد.

وی بیعت مستحکم مردم با امام، رهبری و نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: در دوران انقلاب ملت ما همواره با قدرت به هرگونه تهدیدی پاسخ داده است.

آملی لاریجانی پیام‌های دیگر حرکت پرشور مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: پیام دیگر این حضور این است که مسوولان برای خدمت بیشتر به مردم دلگرم شوند و با مشاهده این همدلی‌ها تلاش خود برای خدمت را بیشتر کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان باید جهاد و تلاش خود را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم افزایش دهند گفت: همه باید قدردان ملت باشیم که در این سال‌ها، پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند پس هیچ‌گاه نباید از خدمت رسانی به آن‌ها باز بمانیم.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ادامه این مسیر پیروزی‌های بسیاری در راه خواهد داشت افزود: مردم در هر شرایطی حفظ وحدت را اولویت دانسته‌اند و با وجود برخی اختلافات بین مسوولان، در مسائل ملی وحدت حفظ شده است.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcfe0dj.w6dveagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما