يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 37277
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم عنوان کرد

امیرآبادی، لاریجانی و ذوالنوری نمایندگان منتخب مردم قم در مجلس

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم گفت: احمد امیرآبادی، علی اردشیر لاریجانی و مجتبی ذوالنوری منتخبان مردم قم در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
امیرآبادی، لاریجانی و ذوالنوری نمایندگان منتخب مردم قم در مجلس
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله لطفی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات در استان قم با سلامت کامل برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه در این انتخابات شاهد تخلف تأثیرگذار در سرنوشت انتخابات نبودیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم با بیان اینکه محاسبه آرا با دقت بالا انجام شده و با نرم افزار سراسری آمار مطابق است، افزود: مشارکت مردم در این انتخابات بیش از ۶۰ درصد بوده که از این بابت خدا را شاکریم.

وی با اشاره به اینکه تفاوت فاحشی میان منتخبان و سایر کاندیداهای انتخابات در قم وجود دارد، گفت: بر اساس آمار مأخوذه نفر اول انتخابات مجلس در قم موفق به اخذ ۵۹ درصد آرا، نفر دوم ۴۳ درصد و نفر سوم ۳۷ درصد آرا را کسب کردند.

لطفی با بیان اینکه نفر چهارم انتخابات مجلس در قم توانسته ۳۰ درصد آرا را کسب کنند،گفت: احمد امیرآبادی، علی اردشیر لاریجانی و مجتبی ذوالنوری منتخبان مردم قم در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم با اشاره به نتیجه انتخابات مجلس خبرگان رهبری در قم گفت: آیت الله محمد مؤمن با کسب ۷۰ درصد آرا به‌ عنوان نماینده مردم قم در این مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfe0dm.w6deeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما