چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 42947
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خبر داد

بازگشایی مسیرهای تردد میدان مطهری قم/ حفاری مکانیزه تونل مترو تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: مسیرهای تردد میدان مطهری از سمت خیابان هدف و دیگر معابر منتهی به آن تا پایان هفته بازگشایی می‌شود.
بازگشایی مسیرهای تردد میدان مطهری قم/ حفاری مکانیزه تونل مترو تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تکمیل تونل و ایستگاه‌های مترو قم اظهار کرد: در حال حاضر در تونل مکانیزه حدود 850 متر حفاری باقیمانده است و اگر اتفاق خاصی نیفتد ظرف دو ماه آینده دستگاه حفاری از تونل خارج خواهد شد.

وی به وضعیت بخش حفاری دستی تونل مترو اشاره کرد و افزود: حفاری دستی مجموعاً حدود 3 هزار و 800 متر است که 800 متر آن انجام شده و در حال حاضر متوقف است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم اضافه کرد: بخش حفاری دستی چون در فاز دوم بهره‌برداری است در برنامه آینده قرار گرفته و تداخلی در روند فعالیت‌های فعلی پروژه ایجاد نمی‌کند.

وی با اشاره به پیش‌بینی احداث 6 ایستگاه در فاز نخست مترو قم خاطرنشان کرد: 6 ایستگاهی که در فاز اول داریم فعال است فقط در یکی از این ایستگاه‌ها به دلیل وجود معارض مشکلاتی وجود دارد که در حال رفع آنها هستیم.

قاری قرآن با تاکید بر وجود زمان‌بندی مشخص برای احداث و تکمیل ایستگاه‌ها و فاز نخست مترو خط A تصریح کرد: به طور هفتگی روند پیشرفت پروژه کنترل شده و در صورت بروز مشکلات رفع می‌شود.

وی به وضعیت ایستگاه میدان مطهری و زمان‌بندی بازگشایی سطح میدان برای تردد خودروها اشاره کرد و ادامه داد: ایستگاه میدان مطهری هم در حال تکمیل است و مسیرها بازگشایی خواهد شد و تنها هسته مرکزی میدان به عنوان کارگاه باقی خواهد ماند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با تاکید بر اینکه مسیرهای تردد میدان مطهری از سمت خیابان هدف و دیگر معابر منتهی به آن تا پایان هفته بازگشایی می‌شود، اضافه کرد: فعالیت‌های ایستگاه میدان مطهری از این پس در زیرزمین و طبقات خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش و عزم مدیریت شهری بر این است که پروژه‌های نیمه تمام شهر از جمله پروژه مترو را هرچه سریع‌تر تکمیل کرده و عبور و مرور مردم در شهر را تسهیل کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfe1dj.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما